Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

A SZŰZANYA KÖNNYEZÉSE CIVITAVECCHIÁBAN 7.rész

2000. április 27. 19:41 - Andre Lowoa

civitavecchia_001_530.jpgAz ügyészség csak öt év után, tehát 2000-ben állí­totta le a vizsgálatot azzal az indoklással, hogy "a könnyezés, vagy kollektív szuggesztió eredménye vagy természetfölötti tényezők következménye lehet." Ez bizony "bölcs" következtetés! Grillo püspök már 1995 áprilisában teológiai bizottságot alakított a Mária-szobron megjelenő véres könnyek jelenségének kivizsgálására, majd a vizsgálat eredményeiről a Sacro Cuore Katolikus Egyetem és a La Sapienza Egyetem professzoraival konzultáltak, elismerve az esemény természetfölötti jellegét!grillo-statuina-knob-u_530.jpg

Tizenöt évvel később, II. János Pál boldoggá avatása után, Grillo püspök egy titkot tárt fel: "1995. június 9-én Sta­nislaw atya, II. János Pál pápa titkára tele­fonált nekem, hogy a Szent­atya kifejezett kívánságára hozzam el hozzá a szobrot. Amikor beléptem a pá­pai lakosztályba, Dziwisz prelátus az ebédlővel szomszédos szobába vezetett, és ott helyezhettem el a Szűzanya szobrát. Amikor a pápa megérkezett, közös imába kezdtünk a szobor előtt. Ezután átmentünk az ebédlőbe és vacsorához ültünk. A Szentatya felszólított, hogy ismertessem a tényeket. Beszélni kezdtem, de néhány mondat után a pápa félbeszakított, és maga magyarázta el nekem image004.jpga könnyezés jelentését és jelentőségét. Néhányszor idézte Urs von Balthasar teológust és elmagyarázta, hogy Szűz Mária véres könnyei titkot takarnak.

Egyszóval a Szentatya már eleve értette azt, amit én még nem voltam képes megérteni. Vacsora után még egyszer imádkoztunk a szobor előtt, majd a pápa egy aranykoronát helyezett a fejére, és adott neki egy szintén aranyból készült rózsafüzért is. Azon az estén II. János Pál megparancsolta nekem, hogy hallgassak, de azt is mondta: »Eljön a nap, amikor majd elmondhatom a világnak, hogy a Pápa megtisztelte a Civita­vecchiai Madonnát. ‒ majd hozzátet­te ‒ »Most mindent Ratzinger bíboros kezébe teszünk...«"

Ez a találkozó csak 2000. október 8-án lett írásban dokumentálva, melyet II. János Pál pápa alá is írt. (Folyt. köv!) (Forrás, az első részben!) (A képen Grillo püspök és a Szentatya találkozása!)civitavecchia_grillo_papa_530.jpg

 

komment
süti beállítások módosítása