Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2018. március 3. FELAJÁNLÁS JÉZUS SZENTSÉGES SZÍVÉNEK

2018. március 03. 10:05 - Andre Lowoa

1992. január 26.

Szentséges Szívem Vassulája, teljesen fel akarod-e ajánlani magadat nekem?

Igen, Uram.

Mondd utánam e szavakat:

Jézus Szentséges Szíve! Jöjj, és áraszz el teljesen, hogy az én céljaim helyett a Te céljaid, az én kívánságaim helyett a Te kívánságaid, az én szavaim helyett a Te szavaid, az én gondolataim helyett a Te gondolataid vezessenek, majd engedd meg, hogy betérjek Szentséges Szíved legmélyebb helyére! Semmisíts meg teljesen! Én, Vassula, teljes szívembõl fogom Szentséges Szívedet imádni. Megígérem, hogy bensõ tûzzel szolgálom Szentséges Szívedet. Lelkesedéssel foglak szolgálni, buzgóbban, mint azelõtt. Gyenge vagyok, de tudom, hogy a Te erõd fenntart engem. Ne engedd, hogy elveszítselek szemem elõl, és ne engedd, hogy máshol idõzzön szívem! Én, Vassula, csak a Te Szentséges Szívedet fogom keresni és csak utánad fogok vágyakozni.Jézus Szentséges Szíve!

Add, hogy ellenszenvet érezzek minden iránt, ami ellenkezik Szentségeddel és akaratoddal! Rostálj át újból és újból, és bizonyosodj meg, hogy nem maradt bennem vetélytárs! Mától kezdve vedd szorosabbra a szeretet kötelékeit, amellyel körülkötöttél, és add, hogy szomjazzon utánad a lelkem, és szívem belebetegedjen az irántad való szeretetbe!

Jézus Szentséges Szíve!

Ne várakozz! Jöjj és emészd fel izzó szereteted lángjával egész lényemet, hogy amit mostantól fogva teszek, azt csak a Te céljaidért és a Te dicsõségedért tegyem, ne magamért! Én, Vassula, felajánlom Neked életemet, és mától fogva kész vagyok arra, hogy szereteted rabszolgája, égõ kívánságod és szenvedésed áldozata, Egyházad segítõje és Lelked játékszere legyek. Add, hogy vonásaim hasonlóvá váljanak kereszten szenvedõ Arcod vonásaihoz a keserûség által, amit a lelkek süketsége és bukása miatt érzek!
Töltsd be lelkemet!

Jézus Szentséges Szíve!

Ne kímélj meg keresztedtõl, ahogy az Atya sem kímélt meg Téged! Ejtsd foglyul szememet, gondolataimat és kívánságaimat, hogy Szentséges Szíved rabja legyen! Méltatlan vagyok, és nem érdemlek semmit, de segíts felajánlásom szerint élnem azáltal, hogy hûséges maradok, és fáradhatatlanul hívom segítségül Szent Nevedet! Engedd, hogy lelkem visszautasítsa mindazt, ami nem Te vagy!

Jézus Szentséges Szíve!

Engedd, hogy a lelkek megtéréséért lelkem erõsebben viselje Tested ismertetõ jegyeit, mint azelõtt! Én, Vassula, önként a Te akaratod alá rendelem akaratomat most és mindörökre. Amen.

És most Lelkem meg fog pihenni benned. … Vassula, örömet szerez nekem, ha értem áldozod idõdet. Egyetlen áldozatod sem lesz hiábavaló, amit Nevemben hozol!

komment
süti beállítások módosítása