Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2017. június 11. A HÛSÉG TÖKÉLETES GYÜMÖLCSE

2017. június 11. 08:51 - Andre Lowoa

1991. január 8.

Áldott legyen a mi Urunk, aki szüntelenül a szeretet csodáival ajándékoz meg minket! Meghallod könyörgésünket és kéréseinket, amikor segítségért kiáltunk Hozzád. Áldott legyen Szent Szûzanyánk, aki születésnapi ajándékul egy templomot kínál fel nekem, ahol összegyûlhetünk és imádkozhatunk. 1 Te vagy védelmezõnk és reménységünk!

Virágom, légy velem! Még tíz nap, és itt van születésnapod, az a nap, amelyen hívtalak és elültettelek, virágom! Ó, tekints rám, örömöt szerzel vele. Az én tulajdonom, az enyém vagy. Én, az Úr, oly nagyon szeretlek! Gyönyörûségemet lelem benned! Lelkileg halott voltál, de felébresztettelek, hogy az én világomban élj! Légy boldog! Nézd, mit adtam neked! Nézd, milyen kincset adtam neked! Elmélkedésed igen értékes. Párbeszédünk olyan kincs, amelyet sokan keresnek, de én neked hoztam és neked kínáltam fel. A mennybõl szálltam alá egészen a szobádba, hogy adományként neked adjam. Kincsemet sokan keresik, de kevesen kaphatják meg. Vassula, Vassula, légy egységben velem, de vágyakozz is utánam, mert ez a hûség tökéletes gyümölcse! Mennyire örülök, ha ilyen gyümölcsöt kapok! Ajánld fel nekem idõdet, ajánld fel kezedet, légy írótáblám! Hiszen Szentségemben szenteltelek meg. Viszonzásul ajánld fel nekem magadat, akaratodat, erõdet! Engedd meg, hogy igénybe vegyelek kicsim! Engedd, hogy betakarjon szeretetem, galambom! Szeress engem!

 


1 Az imacsoporttal a havonkénti találkozókon.

 

komment
süti beállítások módosítása