Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2016. augusztus 15. ELMÉLKEDVE MONDD A RÓZSAFÜZÉRT!

2016. augusztus 15. 08:00 - Andre Lowoa

1988. május 31.

Jézus?

Én vagyok, jól mondtad a szent rózsafüzért.

Köszönöm Uram és Szûzanyám, hogy tanítotok. 1

Szenteld idõdet ezekben a napokban a szent rózsafüzérnek!

Igen Uram. Olvastam Gabriella térítõ missziójáról, de az nem említi a Szûzanyát vagy a rózsafüzért.

Vassula, hozd nyilvánosságra, hogy ez az, amit én, az Úr, megtévesztõ fáklyának nevezek. Imádkozz ezekért a szektákért! Én, az Úr nem fogom megengedni, hogy Testemet elválasszák fejemtõl. Leányom, ezek azok az ingatag királyságok, gyökértelen királyságok, amelyekrõl már beszéltem neked. Most bemutattam egyet közülük. Szükségtelen elmondanom, hogy mit érez Szent Szívem. Vassula, elmélkedj Szent Szívemen, ezen a Szíven, amelyben sohasem csalatkozol. Én leszek mindvégig a te szent Tanítód. Ne engedd el a kezem! Mi ketten?

Igen, Uram.

Mi ketten?

Igen Szûzanyám. Dicsõség legyen Istennek!


1 Elmondtam a szokásos három imát, ez alkalommal a teljes rózsafüzérrel kiegészítve.

 

komment
süti beállítások módosítása