Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Szent Anna rétről fényképes üzenet 2013. október 4-én

2013. november 04. 21:39 - Andre Lowoa

FÉNYKÉPES ÜZENET





Október 4-én délután a Szent Anna réten kb. 120-an / Normafa / Szent misén vettünk részt. Mise közben fényképeztem, kb. 10 felvételt
készítettem. Nagyon megható volt a mise,hiszen Istenről, Szűzanyáról, Jézusról, és rólunk Magyarokról szólt.Sokan velem együtt gyakran
könnyeztünk a meghatottságtól. A felvételeket csak most szombaton a Szkíta-Hun találkozón Parádfürdőn néztem meg,és ekkor vettem észre
Szűzanyát és Jézust az egyik felvételen. Azt hiszem így a világon még sehol nem jelent meg a Szűzanya és Jézus, csak nekünk Magyaroknak.
Hatszögletű fényfolyóson jöttek a szeretet és az áldás színeivel. Felettük két oldalt szintén van két hatszögletű fény folyosó,rózsaszínű és lila
színekkel, melyekben Angyali kísérők vannak. A gépről a képet nem töröltem le,nehogy valaki kétségbe vonja a küldött kép hitelességét.
Ha lehet Józsikám ,küld el ismeretségi körödbe a következő felhívást :
Magyarország a Szűzanya öröksége,tulajdona,ezért Ő tőlünk különleges engesztelést kíván,mert országunk csak ilyen módon tud talpra állni.
Az engesztelést a Mennyei Atya és Szent Fia által kijelölt helyen a Szűzanyával együtt kell végeznünk ,azon a helyen ahol a Világ Győzelmes Királynője Engesztelő Kápolnának fel kell épülnie.
Jézus üzenete Natália nővéren keresztül :
" Akarom,hogy az engesztelő kápolnát felépítsék ! "
" Amennyiben ezzel, és egyéb terveimmel ellenkeznek,
annyiban késni fog a béke és a kegyelem. "

komment
süti beállítások módosítása