Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Szívcsere Jézussal és szívcsere a Szűzanyával

1946. május 25. 19:47 - Andre Lowoa

 

SZÍVCSERE SZŰZ MÁRIÁVAL


  

Ó, jóságos Anyám, helyezd az én bűnös szívem helyébe a Te Szeplőtelen Szívedet, hogy a Szentlélek működhessen bennem, és Jézus, a Te isteni Fiad növekedhessen bennem. Teljesítsd kérésemet, Te jóságos, Te hűséges, Te Minden Kegyelem Közvetítője. Ámen.

 

 

 

SZÍVCSERE JÉZUSSAL


 

 

Ó, jóságos Jézusom, helyezd az én bűnös szívem helyébe a Te isteni, megsebzett Szívedet, hogy a Szentlélek működhessen bennem, és Te, irgalmas Jézus, növekedhess bennem. Teljesítsd kérésemet, Te jóságos, Te hűséges és szerető Jézus, hogy mielőbb, mint a Béke Királya uralkodhass az egész világon. Ámen.

 

 

 

Szűz Mária az 1946 május 25-én a németországi Marienfried-i jelenésében Barbara Reuss által így szólt hozzánk:

“Én vagyok a nagy Kegyelem-közvetítő… Kérem, hogy a világ élje a Szeplőtelen Szívemnek tett felajánlást! Bízzatok szüntelenül Szeplőtelen Szívemben. Higgyétek, hogy mindent elérhetek Fiamnál! Az én Szeplőtelen Szívemet tegyétek a ti bűnös szívetek helyébe! Akkor én magam hívom le Isten erejét, és Krisztus újból tökéletessé teszi bennetek az Atya szeretetét. Teljesítsétek kívánságomat, hogy Krisztus hamarosan, mint a Béke Királya uralkodhasson!…”

“Ahol az emberek az ő bűnös szívük helyébe az én Szeplőtelen Szívemet helyezik, a Sátánnak nincs hatalma.”

A misztikus irodalom 38 szent nevét említi, akiknél ilyen úgynevezett “szívcsere” történt.

Az Úr Jézusnak és a Szűzanyának felajánlott életünk megkoronázása a szívcsere.

Jézus egy másik kiválasztott lélek által ugyancsak a “szívcserét” kérte: “Kérjétek az Édesanyámat, hogy az Ő Szívét adja nektek, hogy ti is Hozzá hasonlóan megértsétek és megszeressétek az Atya akaratát.”


http://metropolita.hu/2018/04/szivcsere-jezussal-es-a-szuzanyaval/

komment
süti beállítások módosítása