Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2021. február 26. EZT A KERESZTSÉGET A MENNYBÕL KAPJÁTOK

2021. február 26. 08:31 - Andre Lowoa

1996. szeptember 20.

Éli, szeretlek!
Élõk és holtak Bírája,
Neked adom a szívemet.
Örök Atya és Béke Fejedelme, 1
uralkodj felettem!

Szõlõvesszõ, béke legyen veled! Nem foglak megfosztani hangomtól, sohasem tagadom meg a gyermekektõl azt, amit kérnek tõlem. Ha vakmerõek, megfegyelmezem és észhez térítem õket. Igen, lehet, hogy nyomorúságosak, de hûséges Királyuk továbbra is rájuk fog ragyogni, békét ad nekik, hogy eljussanak a tökéletességre.
Szívemnek lelke! 2 Te erre a küldetésre születtél, nyisd ki most szívedet, és hallgasd meg mondanivalómat: Arra hívtalak meg, hogy dolgozz nekem, miközben én örömmel töltöm el szívedet. Futásodnak még nincs vége… amíg te futsz, én is futok. Melletted vagyok. Kedvemért kitartanál még egy keveset?

Uram, megkapaszkodtam ruhád szegélyében és nem fogom elengedni!

Ékesítsd fel szentélyemet! 3 Pusztítás és rombolás hatolt be szentélyembe.
Keltsd újból életre szentélyemet! Vigasztald meg a gyászolókat, õk az én népem. Mondd meg nekik, hogy kellõ idõben gyorsan fogok cselekedni, mert kiárasztom Lelkemet még a legkisebbre is, és közületek a legkisebb válik hatalmassá.
Bátorítanod és erõsítened kell fivéreidet és nõvéreidet. Mondd meg nekik, hogy a gyengéd Irgalom látogat meg most benneteket, hogy erõt adjon az eljövendõ megpróbáltatásokra. Ínségetekben gyengéden meg foglak segíteni benneteket.
Sokszorozzátok meg imátokat, mert e napokban növekszik a lázadás. A lázadás a Sátántól való. Õ volt az elsõ lázadó. Áldott az, aki hiszi, hogy beteljesedik az ígéret, amit én adtam!
Igen ünnepélyesen mondom nektek: elérkezett a lázadás órája! Itt van annak órája, aki azt állítja, hogy sokkal nagyobb, mint amit az emberek “istennek” neveznek. És õ közöttetek van. Az a vágya, hogy szentélyemben emelje trónra magát, hogy saját tanításával tetszelegjen… megszentségtelenítve az Oltáriszentség alapítását, az én alapításomat. Õ és a hozzá hasonlók el akarják törölni Örök Áldozatomat, meg akarják törni szövetségemet és törvényemet.
És ha ez megtörtént, a lázadó azzal fog sokaknak hízelegni, hogy nagy megtiszteltetésben részesíti õket. Ezért fogják sokan elismerni õt és tanítását.
De az enyémek, az én jákobjaim, akik ismernek engem, õk szilárdan fognak mellettem állni és szembeszállnak vele.
A lázadó már most is sokakat rávesz arra, hogy dühödt támadást indítsanak szentjeim ellen 4, mert szívét arra használja, hogy elpusztítson mindenkit, aki szent. Most rejtve van, de adott idõben felkel, hogy elkövesse gonosztettét… A Sátán már sok éve lekötötte õt..
.   És ti, nehogy elveszítsétek reményeteket! Ezért mondtam: “Áldott, aki hiszi, hogy beteljesedik ígéretem… Édesanyám és én tanítványokat nevelünk, akik személyes, meghitt barátainkká válnak. Egyenesen fognak állni mint gyertyák a gyertyatartón és a megpróbáltatás idején világítani fognak. Egyházam erõs oszlopai lesznek, mert Szentlelkem megsegíti õket és Õ lesz belsõ erejük.
Ó nemzedék, sokan elhagyták hitüket az évek folyamán, de a mostaninál nagyobb hitehagyással még sohasem került szembe Egyházam…
Mondd meg az embereknek, hogy ne féljenek, hanem helyezzék belém reményüket, mert az Atya és én tudjuk, mire van szükségük.
Mondd meg azoknak, akik még nem állították szolgálatomba szívüket, hogy állítsák most országom szolgála- tába!
Ne mondjátok: “Mesterünk az Õ eljövendõ idejérõl beszél…”
Ajtótokban állok… de ti vajon felkészültetek-e fogadásomra? Vassula, temérdek sok az elvégzendõ munka, de ne feledd, ezt a mûvet velem fogod befejezni és az én erõmet kapod hozzá… menj hát és szólítsd meg népemet, légy az én visszhangom!… Én, Jézus Krisztus, megáldalak. Mi ketten?

Igen, Uram, de hadd tegyek fel egy rövid kérdést! Uram, le fogod taszítani trónjáról a lázadót?

Le fogom taszítani. Ez a gyõzelem tûzzel következik be, és mennyire szeretném, ha már fellobbanna! De Egyházamnak még meg kell keresztelkednie, és nagy az én aggodalmam, míg be nem teljesedik 5! Ezt a keresztséget a mennybõl kapjátok, a felhõkbõl fog aláhullani. Nem olvastátok, tanítványaim?

 

“Nyíljék meg a föld
és teremjen üdvösséget,
és sarjadjon vele szabadulás is!
Én, az Úr hozom ezt létre, mind.” 6


Én nem zûrzavart teremtettem, de a zûrzavar most erõs gyökeret eresztett a hitehagyott világban… Jöjj, veled vagyok.


1 Iz 9,5
2 Ezt csupán a meghitt barátság kifejezéseként kell felfogni.
3 E parancs úgy hangzott, mint a mennydörgés. Az Úr hangnemet váltott.
4 hogy õ rejtve maradjon
5 utalás Jézus szenvedésére: Lk 12,49-50
6 Iz 45,8.

 

komment
süti beállítások módosítása