Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2020. július 17. Szívem panaszosan sír, mint a fuvola hangja

2020. július 17. 07:32 - Andre Lowoa

....

Szívem panaszosan sír, mint a fuvola hangja


2011. május 9.

Vassulám, egyesítsd szívedet az enyémmel és figyelj rám: emlékszel, miként vittem véghez csodáimat a múltban? Ne nyugtalankodj hát, most is csodát fogok tenni, mert én vagyok e csodálatos Műnek a Szerzője. Továbbra is add át a lélekben szegényeknek mindazt, amit írásba foglaltam, mégpedig úgy, hogy dicséretüket hallják a mennyben. Ne tétovázz, leányom! Mosolyogj és folytasd, kezed a kezemben . Pihentesd meg fejedet a Szívemen és hallgasd dobogását… Mit hallasz, leányom: panaszkodást?

Igen, panaszkodást, zokogást…

Szívem panaszosan sír, mint a fuvola hangja, szánalmas társadalmatok miatt zokog. Ha nem változnak meg és nem térnek vissza hozzám bűnbánóan, élő fáklyaként fogja nyaldosni őket a tűz. Ó, fejedelemtől koldusig mindnyájukra halál vár, úgy, ahogy a mostani égre és földre is a tűz vár. Még egy ostoba szamár is odafigyelt volna, megértette és gyorsan cselekedett volna, amikor újra és újra megismételtem figyelmeztetésemet, hogy ha ez a nemzedék nem tart bűnbánatot, nem imádkozik szívből, nem fordul vissza hozzám, és nem hozza rendbe életét az én Törvényem, az én szabályaim, az én Parancsolataim és az Egyház tanítása szerint, ha nem egyesül és él a másikkal békében és szeretetben, Atyám meg fogja büntetni. Atyám szétterjedő lángjai egész országokat fognak elpusztítani, teljesen eltűntetve őket a térképről. Mondom neked, az ég felgöngyölődik, szertefoszlik és tűztengerré válik.

Figyelmeztetéseim elutasítása nem segíti elő belső problémáik1 megoldását. Íme, itt vagyok és ellátom ezt a nemzedéket lelki táplálékkal, egész végig a lábuk elé hozom Szavaimat, hogy tanácsot és reményt adjak nekik, de ők mégis közömbösen elfordulnak.

Amikor őseid kihívtak és provokáltak engem, mit tettem?

Egyikük sem jutott el a pihenőhelyére….

Süketségük és engedetlenségük elszakította őket attól, hogy megértsék utaimat és hallgassanak rám. Főpapjuk vagyok és tudniuk kellene, hogy aki engedelmeskedik nekem, az örökké élni fog. Én vagyok a Megváltás Forrása, a Kezdet és a Vég. Sokan lemorzsolódtak ösvényeimről: trónon ülőktől a nyomorultakig és a megfélemlítőkig, a gyolcsruhába öltözöttektől a mezítlábas, rongyokba öltözöttekig. Előttem állnak tetteik. De nem mindenki hűtlen, nem mindenkinek homályosodott el a látása.

Mondd meg nekik: Forduljon mindegyikőtök vissza, hagyjon fel gonosz dolgaival! Szolgálja Istent és ne a Mammont, szolgálja Istent és ne az embert! Akinek van, annak adatik, akinek pedig nincs, attól még az is elvétetik, amije van (Lk 19: 26). Gondok várnak Egyházamra.2 Szívek fognak összetörni, az emberek összeütközésbe kerülnek egymással és a sátán lába elé vetik magukat. Száműzések lesznek a sötétbe. Ajándékot kínáltam fel nekik, de ők sem szeretetet, sem tiszteletet nem adtak cserébe. Sohasem hallgattak a hangomra. Leányom, sirasd nemzetedet! Figyeld meg, miként hervad el kétségbeesve.

Jöjj, szeretlek.

 


1  a hierarchia

2 ezt részben megtapasztaltuk 2013. márciusban, amikor XVI. Benedek pápa lemondott, miután ellopták az okmányokat.

http://ichtys.hu/index.php/100-2011-majus-9
Source: http://ichtys.hu/index.php/100-2011-majus-9

komment
süti beállítások módosítása