Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2020. január 10. KÉRD A BÛNBÁNAT KEGYELMÉT!

2020. január 10. 05:16 - Andre Lowoa

2003 január 17.

Szívünk örök Öröme,
igazság Kinyilatkoztatója,
hûség Lényege,
leírhatatlan Szelídség,
emberiség Rokona,
szívünk isteni Megvilágosítója,
lelkünk Édessége,
lényünk kimondhatatlan Öröme,
minket segítõ isteni Lény,
szemünk Világossága,
engedd meg nyomorúságos lelkünknek,
hogy isteni tanításod legyen tápláléka,
és megerõsítsen a bûnbánatban
és a szelídségben.


Tanítvány, igen, kérd a bûnbánat kegyelmét, mert a bûnbánat cselekedetein keresztül vezetem a lelket az igaz bûnvallomásra.
Csont az én csontomból, test az én testembõl, engedd meg, hogy növeljem benned jogaimat, hogy eltûnjön mindaz, ami keresztezi jogaimat. Más szavakkal: engedd meg, hogy növekedjek benned és betöltsem mindazt a hiányt, amit mulasztásoddal okoztál. Azt szeretném, ha méltónak találnálak országomra. Elismerésem jeleként fogadtalak magam mellé. Növekedj tanítvány türelemben és béketûrésben, mert e két erényben fogom teljessé tenni mindazt, amire a hit által tanítottalak velem töltött tanuló éveidben. Elküldtem neked a Szentlelket, hogy oktasson Szavamra és a Bölcsesség szent tanítására. Megismertettem és könnyen elterjesztettem üzenetemet, mert nem találtam benned ellenállást. Te akkor is dicsõítettél engem, amikor elõtted álltak a gonosz lélek akadályai, és csalfa emberek támadtak rád, akik nem értették meg ellenállásukban az Igazság szeretetét, ami megnyithatta volna szemüket.

Igen, ezeknek az embereknek a hiú dicsõsége még ma is fátyolként takarja lelküket. Rajtuk marad a fátyol, ha nem fordulnak hozzám és nem bánják meg bûneiket. Lelküket elhomályosította az érthetetlen és növekvõ bizalmatlanság és az attól való félelem, hogy kijátsszák vagy megcsalják õket. Látják az ódámból áradó nagy világosságot, mégis veszélyektõl félnek és nem ragadják meg a lehetõséget, ami ráirányítaná szemüket arra, ami valóban veszélyezteti Egyházamat és közösségét. Sötétségükben nem ragadják meg az igazságot, ami Isten mindentudásának világosságát sugározhatná rájuk és átjárhatna minden embert.

Az egész világ tele van tévedéssel, és az emberek csodálkoznak jelenlétemen? Testemen taposnak, és én ne szóljak semmit?
Hamarosan leszállok rájuk mint az igazság Napja!
És belõled, tanítvány, aki az én részem vagy, fel fogom használni mindazt a tartalékot, amit beléd helyeztem Egyházam megszilárdítására és annak érdekében is, hogy tiszteletre méltó embereket vezessek a kiengesztelõdés ösvényére. 1 IC


1 Jézus a nem keresztény, de jólelkû emberekre, a vallások közötti párbeszédre gondol.

komment
süti beállítások módosítása