Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2019. október 4. SZEGÉNY VAGY, DE ÉN TUDOK RÓLAD GONDOSKODNI

2019. október 04. 08:00 - Andre Lowoa

Rhodos, 1990. július 28.

Jézusom, beborított a fásultság felhõje. Nem tudom, hogyan kerüljek ki ebbõl a fásultságból, én szegény nyomor…

Tudom, de miért nem kéred segítségemet? És miért tekintesz másfelé? Ha felém fordítod tekinteted, meglátod világosságomat, és megadom neked mindazt, amit kérsz ! Szegény vagy, de én tudok rólad gondoskodni. Elég azt mondanom: Növekedj! Virágozz! És pusztaságodba folyókat vezethetek. Gyermekem, elhagytalak-e valaha?

Nem Uram, soha.

Akkor hogyan lehet, hogy nem hittél jelenlétemben? 1 Nem érted, hogy állandóan tekinteted kerestem? Menyasszonyom lettél, ugye?

Igen, Uram.

Akkor nézz rám olykor! - ez a te dolgod. Figyelj rám Vassula, nekem nincs rád szükségem. Tudod, hogy elég vagyok önmagamban. Több alkalommal megmondtam neked, hogy mindenható vagyok, de szeretem a gyengeséget, mivel leginkább azáltal mutatkozik meg az én erõm. Kicsim, mindennap, életed minden órájában és percében veled vagyok. Mindig közöttetek vagyok… Ne feledd, hogy Édesanyámmal vagyok!

Nem feledem, Uram.

Ismételd utánam: mi ketten mindörökre!

 


1 Amikor aznap délután lelkem szemével láttam Õt.
komment
süti beállítások módosítása