Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

“Amikor az apostolokkal a cönákulumban* a Szentlélek leereszkedésére várakoztam, az tíznapi felkészülést vett igénybe.” 20170822

2019. augusztus 21. 17:40 - Andre Lowoa

„Te bátor férfi vagy! Nos, menj tehát, és a madianiták hatalmából szabadítsd ki népedet!

Tudd meg, hogy én küldelek téged.

Gedeon ezután így szólt: „Uram, ha tetszésre találtam előtted, adj nekem valami jelet, hogy valóban te beszélsz velem!
 

Akárcsak a katona, aki az oldalamat átszúrta, és azonnal megtért, úgy fog több millió lélek is megtérni, azok, akik még jelenleg nem hiszik, hogy Létezem.

Oly sok lélek válaszolt most Hívásomra. Imáik önmagukban megsokszorozódnak majd, és több millióan fognak megmenekülni. Erőfeszítésetekbe minden lelket bele kell foglalni, hogy az egész emberiség megmeneküljön.

Tehát, ahelyett, hogy rettegj a félelemtől, vagy, hogy a Hívásomra adott roppant nagy válaszodért aggódj, leányom, örülnöd kell. Mert végül Szent Akaratom be fog teljesedni.”

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/akarcsak-a-katona-aki-oldalamat-atszurta-es-azonnal-megtert-ugy-fog-tobb-millio-lelek-is-megterni/

Amikor az apostolokkal a cönákulumban* a Szentlélek leereszkedésére várakoztam, az tíznapi felkészülést vett igénybe.

Most, hogy az Ajándékot megkaptad, ez nem azt jelenti, hogy magától értetődőnek tekintheted.

Neked továbbra is imádkoznod kell, maradj alázatos szívű, és minden egyes nap keresned kell a vezeklést. Mert ahogyan az adva lett, ugyanúgy el is lehet azt venni.”

 „Bizony, mondom nektek: ti, akik követtetek engem: a világ megújulásakor, amikor az Emberfia dicsőséges trónjára ül, együtt ültök majd vele tizenkét trónon, hogy ítélkezzetek Izrael tizenkét törzse felett. Sőt mindaz, aki elhagyja értem otthonát, testvéreit, nővéreit, atyját, anyját, gyermekeit vagy földjét, százannyit kap, és elnyeri majd az örök életet.
Sokan lesznek az elsőkből utolsók, és az utolsókból elsők.”
komment
süti beállítások módosítása