Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Nem elég hinni az Atyában, mert azok, akik Fiát elutasítják, az üdvösséget is elutasítják. 20170714

2019. július 13. 17:50 - Andre Lowoa

“Ha valaki megvall engem az emberek előtt, én is megvallom őt Atyám előtt, aki a mennyekben van. De ha valaki megtagad engem az emberek előtt, én is megtagadom őt Atyám előtt, aki a mennyekben van.
Ezek az evangélium igéi.
Mt 10,24-33

http://igenaptar.katolikus.hu/nap/index2016.php?holnap=2017-07-15

Az örök életet egyedül Kereszthalálom tette lehetővé.

Csak Én általam fogadhat el Örök Atyám benneteket.

Nem elég hinni az Atyában, mert azok, akik Fiát elutasítják, az üdvösséget is elutasítják.”

Nem elég hinni az Atyában, mert azok, akik Fiát elutasítják, az üdvösséget is elutasítják.

Mert csak egyetlen Isten létezik, aki mindenkit megteremtett közületek.

Most menj leányom, és segítsd annak biztosítását, hogy Üzeneteimet minden felekezet, minden nemzet, és Isten minden egyes gyermeke megkapja.

Beleszámítom azokat is, akik a pogányokhoz tartoznak és a kőszívűeket is.

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/nem-eleg-hinni-az-atyaban-mert-azok-akik-fiat-elutasitjak-az-udvosseget-is-elutasitjak/

VÖ.:
“Íme, úgy küldelek titeket, mint bárányokat a farkasok közé. Legyetek tehát okosak, mint a kígyók, és egyszerűek mint a galambok! Legyetek óvatosak az emberekkel szemben, mert bíróság elé állítanak, és zsinagógáikban megostoroznak titeket.”
komment
süti beállítások módosítása