Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

"Egyházamnak bíznia kell Bennem. El kell távolítaniuk a félelem és a kétség bilincseit, és meg kell engedniük Nekem, hogy megismertessem Magamat" 20170628

2019. június 27. 17:08 - Andre Lowoa

hamis próféták, látnokok , megtévesztés
"Nem megmondtam, hogy sokan jönnek majd az Én Nevemben, de kevesen fognak az Én Hangommal beszélni?

Jelenleg, húsznál is kevesebben vannak azok, akik engedélyt kaptak arra, hogy megosszák Isten Szavát a világgal, és ez magában foglalja azokat is, akik Szeretett Édesanyámtól kapják az égből jövő Isteni üzeneteket.

Sok további látnok is jelen van a világban, de ezek küldetései különbözők.

...

Senki sem ismeri az Igazságot, amely a Pecsét mögé van rejtve a Jelenések Könyvében.

Amint azt már korábban is mondtam nektek, ezeket az Igazság Könyvében lepecsételték, egészen mostanáig, a végidőkig.

Én, Jézus Krisztus, az Isten Báránya, most feltöröm ezeket, hogy felkészítselek benneteket az Új Királyságomra.

Felkészítésül a Szentírást kaptátok, és most meg kell engednetek Nekem, az egész emberiség Királyának, hogy elmondjam az Igazságot arról, ami bekövetkezik."

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/egyhazamnak-biznia-kell-bennem-el-kell-tavolitaniuk-a-felelem-es-a-ketseg-bilincseit-es-meg-kell-engedniuk-nekem-hogy-megismertessem-magamat/

VÖ.:
"
Óvakodjatok a hamis prófétáktól! Báránybőrben jönnek hozzátok, belül azonban ragadozó farkasok. "
komment
süti beállítások módosítása