Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2019. június 26. EMLÉKEZTESD TANÍTÓIMAT, HOGYAN TANÍTOK ÉN!

2019. június 26. 09:00 - Andre Lowoa

1988. augusztus 29.

Jézus?

Én vagyok. Béke legyen veled! Vedd észre, mennyire kedveztem neked azzal, hogy magamhoz emeltelek. Vassulám, tanítóimat akarom túlcsorduló szeretetemre emlékeztetni. Arra akarom õket emlékeztetni, hogy szelíd vagyok és alázatos, tele gyengédséggel. Szeretettel tanítok, téged is szeretettel tanítottalak. Szeretettel, megértéssel és türelemmel neveltelek. Gyakran kérdeztelek, hogy akarod-e folytatni Mûveimet. Én, az Úr, tiszteletben tartottam szabadságodat, sohasem kényszerítettelek, sohasem voltam szigorú hozzád. Szeretettel és oly sok gyengédséggel tápláltalak téged. Arra tanítottam tanítványaimat, hogy kövessék út jaimat a tanításban, és mondják el, hogyan tanítok én! Arra tanítottam õket, hogy szelídséggel és szeretettel vezessék hozzám bárányaimat. Elfelejtették volna, hogyan tanítottam? Miért lett házam a szárazság és a merevség helyévé, és miért veszített el mindent, ami isteni? Házam ma terméketlen, elernyedt az emberi szabályoktól és az emberi gondolkodásmódtól 1 , pusztulóban van! Házamat olyan szabályokkal kormányozzák, amelyekben a “szabadság”már semmit sem jelent. Vassulám, galambom, te szabad vagy, mert velem vagy. Én vagyok a te Tanítómestered, én vezetlek téged, de szabadságban. Sohasem kényszerítettelek arra, hogy nekem dolgozz. Sohasem erõltettem rád mûveimet. Az én módszerem egészen más, mint azoké, akik felelõsséggel tartoznak másokért. Én, aki Úr vagyok és uralkodom feletted, mindig e szavakkal közeledtem hozzád: “Engedd meg, hogy”… Házamnak meg kell változnia, házamnak az én útjaimra kell emlékeznie! Szeretet vagyok.

 


1 amikor bizonyos bíborosok és püspökök provokálják a pápát

 

komment
süti beállítások módosítása