Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

"A szabad akaratot nem lehet elvenni tőletek. Én nem követelhetem meg, hogy kövessetek Engem" 20170608

2019. június 07. 17:24 - Andre Lowoa

"Figyelmeztethetlek benneteket, rámutathatok útjaitok hibáira, de nem követelhetem, hogy válaszoljatok Hívásomra.

Én csak kérni tudok.

A szabad akarat, annak ellenére, hogy egy ajándék, akadály is lehet, mert ezt a Sátán arra használhatja fel, hogy hazugságokat ültessen az elmétekbe.

Ő erőszakos jellegű követeléseket állíthat fel nektek, amelyek ellen majd úgy fogjátok érezni, hogy nehéz harcolnotok, mert ő ilyen hatalommal rendelkezik.

Türelmem úgy próbára van téve ezekben a végső időkben, mint azelőtt még soha.

...
Attól függetlenül, hogy milyen mértékben utasítanak el Engem, Én soha nem fogom kötelességemet elmulasztani, hogy az eljövendő veszélyre figyelmeztesselek benneteket.

A veszélyek, amelyekről beszélek, nem csak az a nyomorúság, amelyet a Sátán gonosz tanítványai terveztek nemzetetek számára: a pénzetek, az élelmiszeretek, vagy az emberi élet fölött gyakorolt ellenőrzések.

Nem, a veszélyek, amelyekre a legjobban fel kell figyelnetek: a lelketek elvesztésének a veszélye, a Sátán és a bukott angyalai által.

Az, hogy most a Szavamat megszívlelitek, teljesen rajtatok áll, egyenként mindenkin."


A szabad akaratot nem lehet elvenni tőletek. Én nem követelhetem meg, hogy kövessetek Engem

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/a-szabad-akaratot-nem-lehet-elvenni-toletek-en-nem-kovetelhetem-meg-hogy-kovessetek-engem/

 »Halld, Izrael! Az Úr a mi Istenünk, az egyetlen Úr. Szeresd Uradat, Istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből, teljes elmédből és minden erődből!« A második hasonló ehhez: »Szeresd felebarátodat, mint önmagadat!« 
komment
süti beállítások módosítása