Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Az imák el tudják hárítani azokat a rémtetteket, amelyeket az atombombák sürgős bevetésére terveznek 20170529

2019. május 28. 17:55 - Andre Lowoa

"Drága szeretett leányom, prófétáim, hírnökeim és minden igaz látnokom a világban, lélekben egyesülnek ebben az időben, hogy Szent Szavamat hirdessék.

Azok, akiket a nehéz küldetésre választottak, hogy minden ember lelke számára biztosítsák a felkészülést Második Eljövetelemre, jelenleg utasításokat kapnak, hogy felszólítsák a világot.

Ők hamarosan sürgős imára lesznek ösztönözve, hogy segítsenek azoknak, akik az eljövendő háborúkban szenvedni fognak.

A háborúk kitörésének ideje közel van, és sok ártatlan lélek lesz áldozata ezeknek az Isten gyermekei ellen elkövetett gyűlölettel telt rémtetteknek.

Sokan különböző irányba fognak elszakadni egymástól ezekben a háborúkban, és Közel - Keleten nagy zűrzavar fog keletkezni.

Nagyon sok kisebb háború fog kiterjedni.

Először sok szárnyra oszlanak, majd egy kisebb számú szárnyba olvadnak.

Aztán a nagyobb hadseregek sok nemzetet maguk után vonnak, melyek belekeverednek."


Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/az-imak-el-tudjak-haritani-azokat-a-remtetteket-amelyeket-az-atombombak-surgos-bevetesere-terveznek/

VÖ.:
ÉS:
” Eljön az óra – már el is jött –, amikor szétszéledtek, ki-ki a maga útján, és engem magamra hagytok. De én nem vagyok egyedül, mert az Atya velem van.
Mindezt azért mondtam nektek, hogy békességet találjatok bennem. A világban üldözést szenvedtek; de bízzatok! Én legyőztem a világot.”
Ezek az evangélium igéi.
Jn 16,29-33
komment
süti beállítások módosítása