Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Maradék Egyházamat Hénok Próféta fogja ihletni, és ez gyűlöletet fog kelteni mindenütt, ahol Szent Igémet meghallják 20170508

2019. május 07. 17:24 - Andre Lowoa

"Arra sürgetem Isten minden gyermekét, akik érzik, hogy Szeretetem lángja elárasztja lelküket, hogy vegyék magukhoz Szent Testemet és Véremet a Legszentebb Oltáriszentségben, amilyen gyakran csak tudják.

Nektek, szeretett tanítványaim, szükségetek lesz Szent Testem ajándékára a Legszentebb Oltáriszentségen keresztül, hogy erőt adjon nektek. 

Mert nektek minden cseppnyi erőre szükségetek lesz, amikor tanúi lesztek Szent és Apostoli Katolikus Egyházam széthullásának.

A Legszentebb Oltáriszentségemet meg fogják szentségteleníteni, mint ahogy azt egykor már megjövendöltem.

...

Most menjetek, és utasításaimat követve készítsétek fel Maradék Egyházamat.

Bízzatok mindig Bennem, mert minden rendben lesz."

Szűz Mária: A Legmagasságosabb Isten meg tudja változtatni a világ sorsát

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/szuz-maria-a-legmagassagosabb-isten-meg-tudja-valtoztatni-a-vilag-sorsat/
 
"„Bizony, bizony, mondom nektek: Én vagyok az ajtó a juhok számára. Akik előttem jöttek, azok tolvajok és rablók. Nem is hallgattak rájuk a juhok. Én vagyok az ajtó: aki rajtam keresztül megy be, az üdvözül, ki- és bejár, s legelőre talál. A tolvaj csak azért jön, hogy lopjon, öljön és pusztítson. Én azért jöttem, hogy életük legyen, és bőségben legyen.”
Ezek az evangélium igéi. 
Jn 10,1-10"
komment
süti beállítások módosítása