Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

A gyűlölet növekedni fog ellened. Azt fogják neked mondani, hogy ez a munka a sátántól van 20170411

2019. április 10. 17:46 - Andre Lowoa

"Mégis emlékezz a következőkre: A Sátán nem rendelkezik azzal a hatalommal, amellyel Én rendelkezem. Ő nem tudja legyőzni a Szentháromságot. Ő tehetetlen Édesanyámmal szemben, akinek az a hatalom adatott, hogy megsemmisítse őt. Fél tőle.

Azokhoz szólok, akik kételkednek ezen üzenetek által adott Szavamban: kérlek benneteket, kérjétek meg szeretett Édesanyámat, hogy hozzon közelebb titeket Szent Szívemhez.

Kérjétek Őt, hogy szent Palástjával borítson be titeket, és részesítsen a gonosz elleni szükséges védelemben.


...

"

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/a-gyulolet-novekedni-fog-ellened-azt-fogjak-neked-mondani-hogy-ez-a-munka-a-satantol-van/

 

 

 

"„Halljátok, szigetek, és figyeljetek, távoli népek! Az Úr hívott meg, mielőtt még születtem; anyám méhétől fogva a nevemen szólított. Számat éles kardhoz tette hasonlóvá, s kezének árnyékával oltalmazott engem. Mint a hegyes nyíl, olyanná tett, és a tegzébe rejtett. S így szólt hozzám: »A szolgám vagy, Izrael, benned fogok megdicsőülni!« 

...

„Most dicsőült meg az Emberfia, és az Isten is megdicsőült benne. Ha pedig az Isten megdicsőült benne, az Isten is meg fogja öt dicsőíteni önmagában, sőt hamarosan megdicsőíti. Gyermekeim, már csak rövid ideig vagyok veletek. Keresni fogtok engem, de amint a zsidóknak megmondottam, most nektek is megmondom: ahová én megyek, oda ti nem jöhettek.”"

http://igenaptar.katolikus.hu/nap/index2016.php?holnap=2017-04-11

komment
süti beállítások módosítása