Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Szűz Mária: A Béke Korszaka, amelyről Fatimában beszéltem, feledésbe merült 20170409

2019. április 08. 17:38 - Andre Lowoa

Az Én szerepemet, mint Társmegváltó, Közvetítő és Szószoló, a megoszlás okozói nem fogják majd elfogadni a Katolikus Egyházban.
Szerepemet, mint a sátán elpusztítóját, nem értik.

A Béke Korszaka, amelyről Fatimában beszéltem, feledésbe merült.

Erre a Béke Korszakára Fiam Második Eljövetele után kerül majd sor, és 1000 évig fog tartani.

Ez akkor fog eljönni, amikor az Ég és a Föld, mint egy dicsőséges Új Paradicsom egybe olvad.

Az Én szerepemet, mint Társmegváltó, Közvetítő és Szószoló nem fogják elfogadni.

Imádkozzatok, hogy Fiam papjai erősek maradjanak, és hogy megvédjék az igazságot.”

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/szuz-maria-a-beke-korszaka-amelyrol-fatimaban-beszeltem-feledesbe-merult/

” „Vegyétek és egyétek: ez az én testem!” Azután a kelyhet vette a kezébe, hálát adott, és odaadta nekik ezekkel a szavakkal: „Igyatok ebből mindnyájan, mert ez az én vérem, a szövetség vére, amely sokakért kiontatik a bűnök bocsánatára. Mondom nektek, mostantól nem iszom a szőlőtő terméséből mindaddig, míg az újat nem iszom veletek Atyám országában.” “
társ-megváltó
komment
süti beállítások módosítása