Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Én vagyok az Egyház. Az Egyházat Én alapítottam, amely nem semmisülhet meg soha 20170407

2019. április 06. 17:41 - Andre Lowoa

Én vagyok az Egyház. Az Egyházat Én alapítottam, amely nem semmisülhet meg soha

 

Drága szeretett leányom, elkezdődött a Katolikus Egyházban az egyházszakadás, amelyről beszéltem.

Tanításaimat, amelyek sohasem változtak azóta, hogy a Szentírás a Jelenések Könyvével befejeződött, elkezdték támadni. 



Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/en-vagyok-az-egyhaz-az-egyhazat-en-alapitottam-amely-nem-semmisulhet-meg-soha/
("Az Urat szólítottam a szenvedés idején, * és ő meghallgatott engem." Zsolt 17)
...
„A Szentírásban nemde ez áll: Én mondottam: istenek vagytok? Ha már azokat is isteneknek mondja az írás, akikhez Isten igéje szólt – és az írás nem veszítheti érvényét –, hogyan mondhatjátok arról, akit az Atya megszentelt és a világba küldött: »Káromkodol!« – mert azt mondtam, hogy Isten Fia vagyok? Ha nem cselekszem Atyám tetteit, ne higgyetek nekem! De ha azokat cselekszem, és nekem nem akartok hinni, higgyetek a tetteknek, hogy végre lássátok és elismerjétek: az Atya énbennem van és én az Atyában.” (Jn 10,31-42)
 
 
komment
süti beállítások módosítása