Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Örvendezz, Isten népe! Gyűljetek össze mind, akiknek kedves az Úr ügye. 20170326

2019. március 25. 17:43 - Andre Lowoa

“Örvendezz, Isten népe! Gyűljetek össze mind, akiknek kedves az Úr ügye.(Iz. 66. 11.)

Testvéreim!
Ti, akik egykor sötétség voltatok, most világosság vagytok az Úrban. Éljetek hát úgy, mint a fény fiai! A világosság gyümölcse csupa jóság, igazság, egyenesség. Azt keressétek, ami kedves az Úr szemében. (Ef 5,8-14)

… Azt tudjuk, hogy Mózeshez szólt az Isten, de hogy ez honnét jött, azt nem tudjuk!

„Ítélkezni jöttem e világra, hogy akik nem látnak, lássanak, és akik látnak, megvakuljanak.” Meghallotta ezt néhány körülötte álló farizeus, és megkérdezte: „Csak nem vagyunk mi is vakok?” Jézus így felelt: „Ha vakok volnátok, bűnötök nem volna. De ti azt mondjátok, hogy láttok, ezért megmarad bűnötök.”

Ezek az evangélium igéi.” (Jn 9,1-41)

http://igenaptar.katolikus.hu/nap/index2016.php?holnap=2017-03-26

Talán bizony már a vezetők is elismerik, hogy ő a Messiás?

… „Ti ismertek engem, és azt is tudjátok, honnan vagyok. Én nem magamtól jöttem. Az Igaz (Isten) küldött engem, akit ti nem ismertek. Én viszont ismerem, mert tőle vagyok, és ő küldött engem.”

Erre szerették volna Jézust elfogni, de senki sem emelt rá kezet, mert még nem jött el az ő órája.
Ezek az evangélium igéi.

Jn 7,1-2.10.25-30

http://igenaptar.katolikus.hu/nap/index2016.php?holnap=2017-03-31

komment
süti beállítások módosítása