Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2019. március 3. NE MOZDÍTSD EL, ÉS NE IS DOBD FÉLRE TÉGLÁIMAT, AMELYEK HÁZAMAT ÉPÍTIK ÚJJÁ!

2019. március 03. 08:51 - Andre Lowoa

1988. március 9.

Uram, hallottad? Vassili atya megváltozott. Most úgy látja, hogy mindez az ördögtõl van, sõt azt mondja, hogy Te csak érett hitû emberekhez közeledsz, és nem a méltatlanokhoz.

Gyermekem, ismét valaki, akinek meg kell tanulnia hinni végtelen irgalmamban és végtelen gazdagságomban. Írd le üzenetemet számára : “Miért taposol virágomra? Nem adtam-e neked szemet, hogy láss, és fület, hogy hallj? Nem érted? Én, az Úr Jézus Krisztus vagyok, Isten szeretett Fia, én vagyok az, én vagyok az, aki megnyesi a magas fákat, és én vagyok, aki az alacsonyakat megnövelem. Ápold mai mûveimet, higgy Gondviselésem mûveiben! Azért adtam neked gyermekemet, hogy megvilágosítsalak mûveimmel.

Én, az Úr vagyok a végtelen gazdagság. Ne félj! Hogy nézhetném végig, hogy bárányaim szétszóródjanak? Azért jöttem, hogy megkeressem és tápláljam õket. Azért jöttem, hogy széppé tegyem kertemet, azért jöttem, hogy megöntözzem ezt a pusztaságot. Ne taposs rá virágomra! Jöjj hozzám és tarts bûnbánatot, ne hallgass a Sátán hangjára! Végtelenül szeretlek és azért jöttem el, hogy mindannyiotokat egyesítselek; teremtés! Járj velem, Isteneddel, ne mozdítsd el, és ne is dobd félre tégláimat, amelyek házamat építik újjá, azt a házat, amely ma romokban hever. Ne kételkedj soha abban, hogy én vagyok az, az Úr!” Vassula támaszkodj rám, légy közelemben, hadd szorítsam meg kezedet, én, az Úr, szeretlek. Mi ketten?

Igen, Uram Jézus.

Jöjj hát!

komment
süti beállítások módosítása