Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2019. február 26. EL FOGLAK KÜLDENI MÉG NÉHÁNY MÁS NÉPHEZ IS

2019. február 26. 08:11 - Andre Lowoa

1992. július 8.

“Kihoztál Egyiptomból egy szõlõtövet,
és népeket ûztél el, hogy elültesd.
Elõkészítetted számára a talajt,
ezért vert gyökeret és terjedt el a földön.
Üzeneted befödte árnyékával a hegyeket,
indáival Isten cédrusait.
Vesszõit a tengerig növelte,
hajtásait a nagy folyamig.” 1

“Seregek Ura, térj vissza,
tekints le az égbõl és lásd,
látogasd meg szõlõtövedet,
és védd meg, mit jobbod ültetett!” 2

Uram?

Én vagyok. Kicsim, támaszkodj rám! Szentséges Szívem Vassulája, örvendezz! Királyod eljött küszöbödig és betért a szobádba.
Királyod lehajolt a magasból, hogy elérjen téged. Lépésrõl lépésre tanítottalak. Én vagyok a te Nevelõd. Apránként vontalak el a világtól, hogy Szívembe merítselek. Olyan dolgokat fedtem fel elõtted, amelyek meghaladják tudásodat és képességeidet. Higgy nekem, édes tanítványom! Én, Jézus szeretlek téged. Fogadd békémet! Együtt fogunk munkálkodni. Én és te együtt fogjuk terjeszteni üzenetemet. El foglak küldeni még néhány más néphez is, és amikor érzem, hogy betöltötted küldetésedet, vissza fogsz térni hozzám. Én magam jövök érted, és magammal viszlek.


1 Zsolt 80,9-12.
2 Zsolt 80,15-16.
komment
süti beállítások módosítása