Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

"Isteni Irgalmasságom úgy fog megvalósulni, ahogyan azt Fausztina nővérnek is kinyilatkoztattam" 20170129

2019. január 28. 17:37 - Andre Lowoa

"Ha pedig már kinyitottátok szemeteket, és meglátjátok, hogy Én vagyok az, a ti Isteni Megváltótok, aki veletek beszél, akkor szeretettel és örömmel a szívetekben kövessetek Engem az Új Paradicsomhoz vezető úton.

Ne engedjétek meg a Gonosznak, hogy kétségeket ültessen fejetekbe. Imádkozzatok, hogy elég erősek legyetek, alázatos elmétek és lelketek legyen, hogy karjaimba futhassatok."

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/az-en-isteni-irgalmassagom-ugy-fog-megvalosulni-ahogyan-azt-fausztina-novernek-is-kinyilatkoztattam/

 

VÖ.:
"Keressétek az Urat, ti, szegényei a földnek, akik teljesítitek parancsait. Keressétek az igazságot, keressétek az alázatot, talán menedéket találtok az Úr haragjának napján.
Meghagyom közöttetek a szegényeket és alázatosokat, akik az Úr nevében reménykednek: Izrael maradékát. Ők nem művelnek többé gonoszságot, nem beszélnek hazugságot, nem lesz álnok nyelv a szájukban. Olyanok lesznek, mint a nyáj: Legelnek és lepihennek, és senki sem zavarja meg őket.
Ez az Isten igéje. 
Szof 2,3;3,12-13
..."
Szent FAUSTYNA KOWALSKA nővér NAPLÓ Az Isteni Irgalmasság üzenete
 

Keresztes Imahadjárat 15. imája

Köszönet az Isteni Irgalmasság ajándékáért

http://masodikeljovetel.hu/napi-imak-7-nap-vasarnap

 

komment
süti beállítások módosítása