Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Én egy mindent megbocsátó Isten vagyok, aki kész megadni nektek a bűntől való szabadságot, mely tőrbe csal benneteket. 20171215

2018. december 14. 17:22 - Andre Lowoa

Drága szeretett leányom, szeretném elérni közületek mindazokat, akik most életük során aggódnak.

Hívom mindazokat közületek, akik súlyos bűnben vannak, és akik a fájdalom miatt, melyet elviselnek, kételkednek abban, hogy valaha is vigaszt találnak: Lehet, hogy súlyos bűnben vagytok, beleértve a gyilkosságot, az abortuszt, az erőszakot, a nemi perverzitást, avagy belekóstoltatok az okkultizmusba. De nem tudjátok, hogy semmi mást nem kell tennetek, mint hozzám fordulnotok, és kérnetek Engem, hogy segítsek nektek?

Én egy mindent megbocsátó Isten vagyok, aki kész megadni nektek a bűntől való szabadságot, mely tőrbe csal benneteket.

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/en-egy-mindent-megbocsato-isten-vagyok-aki-kesz-megadni-nektek-a-bunoktol-valo-szabadsagot-melyek-torbe-csalnak-benneteket/

“Ezt mondja az Úr, a te Megváltód, Izrael Szentje: „Én az Úr, a te Istened arra tanítalak, ami javadra válik, és arra az útra vezetlek, amelyen járnod kell. Ha megtartottad volna parancsaimat, békéd olyan lenne, mint a folyam, igazságod, mint a tenger hullámai. Nemzetséged annyi volna, mint a föveny, és ivadékod, mint a homokszem. Neved sohasem tűnne el, és nem halványodnék el szemem előtt.”
Ez az Isten igéje.
Iz 48,17-19″

“Izrael

6Ezt mondja az Úr: Izraelnek három, sőt négy bűne miatt nem változtatom meg szándékomat. Eladják az igazat ezüstért, a szegényt meg egy pár saruért; 7a szegényeknek a fejükön gázolnak, és a gyöngéket eltérítik útjukról. Apa és fia egyazon lányhoz jár, hogy szent nevemre szégyent hozzon. 8Minden oltár közelében zálogba vett ruhákra telepszenek, és Istenük házában az elítéltek borát isszák9noha én söpörtem el előlük az amoritákat, akik magasak voltak, mint a cédrus, és erősek, mint a tölgyfa, mégis elpusztítottam felül a gyümölcsüket, alul meg a gyökerüket. 10Én hoztalak fel titeket Egyiptom földjéről, vezettelek benneteket a pusztában negyven éven át, hogy elfoglaljátok az amoriták földjét.”

——
Arra kérlek benneteket, hogy különüljetek el a világ csábításaitól, és szenteljétek magatokat Nekem, mert ez egy kemény és magányos út, ha követtek Engem.”

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/komolyan-megigerem-hogy-az-isten-profetain-keresztul-kuldott-szavam-aruloi-magukra-vonjak-majd-isten-haragjat/

 
 
Shabbat Chanukah – 5. nap:
“… 36Az ötödik nap Simeon fiainak a vezére, Curisaddai fia, Selumiel. …”
—-
komment
süti beállítások módosítása