Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2018. december 4. Amikor hirdeted Szavamat, félelem nélkül beszélj

2018. december 04. 08:17 - Andre Lowoa

Amikor hirdeted Szavamat, félelem nélkül beszélj

  1. február 17.

Uram, mi többet tehetünk még? A dolgok egyre rosszabbra fordulnak!

Ah! Vassula, te jó úton jársz, az Én szenvedésem útján. A pásztoraim közül sokan a saját testük foglyai. Azok, akik hit és őszinteség nélkül prédikálnak, fájdalmat okoznak Nekem. Ők csak a küldöttemre koncentrálnak, hogy megnehezítsék életedet. Még akkor is, amikor a munkám jó gyümölcsöt termett számukra, még akkor is leragadnak egy bizonyos gondolatnál az elméjükben: annál, hogy eltávolítsanak téged. De bármit tesznek veled, viseld el Értem alázattal és türelemmel, szelídséggel és szeretettel, járj azon az úton, melyet számodra kijelöltem. Ajándékom mértékének megfelelő kegyelmet kaptál.

Szüntelenül imádkozzál, Gyermekem, és legyél szeretetem tanúja! Imádkozz, hogy a szereteted növekedjen, és bőséges gyümölccsel teljenek meg kezeid. És amikor hirdeted Szavam, félelem nélkül beszélj! Érted? Hűséges a Szavam. Mondtam neked, hogy a jelenlétem mindenütt jelenvaló lesz, és a te jelenlétedben Engem is sokan meglátnak. Gyermekem! Én, Jézus, továbbra is meg fogok jelenni arcodon!

Mindenkit, aki veled dolgozik, megáldok. Megáldom őket szeretetükért és ebben a munkában való hűségükért. Ennek a generációnak a gonoszsága és perverziója fokozza dühömet, és az Igazságot tűz által mutatom meg. Az égő városok, utcák elnéptelenednek, és ez a pusztaság lesz lelkük szimbóluma.

Ezt a generációt csak tűz által fogom megtisztítani: megtagadtak Engem, megtagadták létezésemet, megtagadták Törvényemet. Menj tehát Gyermekem, és tégy tanúságot ennek a lázadó nemzedéknek!

Megáldalak téged szeretetem nagyságában… IC Én Jézus vagyok, igen…

 
http://ichtys.hu/index.php/143-2014-februar-17

komment
süti beállítások módosítása