Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

“Papjaim, nektek nem szabad megbántanotok Engem az által, hogy azt állítjátok, egy hazug vagyok.” 20171127

2018. november 26. 17:00 - Andre Lowoa

“A Keresztes Imahadjárat 86. imája: Szabadíts meg engem a kétség gyötrelmétől

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/papjaim-nektek-nem-szabad-megbantanotok-engem-azt-allitva-hogy-egy-hazug-vagyok/

 
Ekkor Dániel így beszélt az ő és három társa fölé rendelt tiszthez: „Adj szolgáidnak rövid tíznapnyi próbaidőt!
† EVANGÉLIUM Szent Lukács könyvéből
Isten nem az adomány nagyságát, hanem az adakozó lelkét nézi. 
Jézus egy alkalommal megfigyelte, hogyan dobják a gazdagok adományaikat a templom perselyébe. Közben észrevette, hogy egy szegény özvegyasszony két fillért dobott be. Erre megjegyezte: „Bizony, mondom nektek, ez a szegény özvegy többet dobott be, mint bárki más. A többiek ugyanis abból adakoztak, amiben bővelkednek, ez azonban mindent odaadott, ami szegénységéből telt: egész megélhetését.”
Ezek az evangélium igéi.
Lk 21,1-4
komment
süti beállítások módosítása