Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2018. október 24. ÉN VAGYOK A KEZDET ÉS A VÉG

2018. október 24. 08:47 - Andre Lowoa

1994. július 29.

Uram, énekeld el új énekedet 1 e nemzedéknek, énekeld el új himnuszodat minden népnek! éneked gyógyít, himnuszod nagy csodákat mûvel.

Béke legyen veled gyermekem! Folytatni fogom költeményem írását, és miként az esõ friss füvet növel a domboldalon, úgy adok lelki táplálékot az éhezõnek és a szegénynek. Te pedig légy az én hárfám, hogy a hívõk egész gyülekezete csatlakozzék énekemhez! Örvendj ezért Alkotódnak! áldott gyermekem, mennyire kedvemre van gyengeséged… Fogd meg a kezem, és jöjj velem! Segíteni fogok neked, hogy elõbbre juss és betöltsd küldetésedet. Erõt és még több bátorítást adok neked. 2 Azért adom neked ezeket a kegyelmeket, hogy félelem nélkül tanítsd mindazt, amit adtam neked. és rajtad keresztül fog elterjedni minden nemzetben az én tanításom illata! én vagyok a Kezdet és a Vég, és mindent én mérek meg.

 


1 az ének és a himnusz: az Igaz élet Istenben üzenet
2 Attól kezdve különleges kegyelmeket kaptam Urunktól és találkozóim alatt éreztem keze hatékony segítségét. Még O’Carroll atya is észrevette, annyira nyilvánvaló volt.

 

komment
süti beállítások módosítása