Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

A világon gyűlölet tör ki a nemzetek között ebben az időben, és mindez Isten Nevében. 20170915

2019. szeptember 14. 17:24 - Andre Lowoa

“A gyűlöletet fel lehet használni a vallások közötti megoszlás okozására, és az erőszak lángra lobbantására Isten Igéjének káromlása által.”
Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/a-vilagon-gyulolet-tor-ki-a-nemzetek-kozott-ebben-az-idoben-es-mindez-isten-neveben/

“Hálát adok Urunknak, Jézus Krisztusnak, aki erőt adott nekem, megbízhatónak tartott és meghívott a szolgálatára – engem, aki azelőtt káromoltam, üldöztem őt, és erőszakos ember voltam. De megkönyörült rajtam, mivel hitetlenségemben tudatlanul cselekedtem. Sőt valósággal elárasztott az Úr kegyelme a Krisztus Jézusban való hittel és az iránta való szeretettel.
Ez az Isten igéje.
1Tim 1,1-2.12-14″

http://igenaptar.katolikus.hu/nap/index2016.php?holnap=2017-09-15

komment
süti beállítások módosítása