Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

“Én olyan vagyok, mint egy készülődő vihar. Hangom olyan, mint egy távoli mennydörgés.” 20170820

2019. augusztus 19. 17:46 - Andre Lowoa

“Aztán, Én, Jézusotok, a Második Eljövetelemkor a felhőkön fogok leereszkedni.

Isten Hatalmát sohasem szabad alábecsülni, mert Én az emberiség Királya vagyok.

Most Örök Atyám megbízásából eljövök, hogy a végső csatában összegyűjtsem gyermekeit, miután a Sátánt a tüzes tóba fogom száműzni.

Ez egy szörnyű csata lesz, és sok lélek fog visszautasítani Engem.

Attól függetlenül, hogy mennyire próbálkozom majd – Hatalmam ellenére –, ők a saját akaratuk szerint a gonoszt fogják választani.

Bízzatok Bennem, és engedjétek meg Nekem, hogy most megtisztítsam lelketeket, hogy így méltók lehessetek az Új Paradicsomra a Földön.

Fogjátok karon egymást, követőim, egységben, hogy megvédjétek Szent Szavamat, úgy, hogy azok, akik nem ismernek Engem, Hozzám jöhessenek.

Szeretlek benneteket.

Megáldalak mindnyájatokat.

 

Szeretett Üdvözítőtök,

Jézus Krisztus”

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/en-olyan-vagyok-mint-egy-keszulodo-vihar-hangom-olyan-mint-egy-tavoli-mennydorges/

“a megjövendölt Élet Könyve mindazok nevét tartalmazza, akik majd megmenekülnek.”

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/a-megjovendolt-elet-konyve-mindazok-nevet-tartalmazza-akik-majd-megmenekulnek/

“…  ha valóban őrá hallgattok, és megtanultátok, hogy az igazság Jézusban van.”
komment
süti beállítások módosítása