Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Üdvösség Anyja: Az utolsó Fatimai titok nem lett feltárva, annyira rémisztő volt 20180723

2019. július 22. 18:42 - Andre Lowoa

Gyermekem, annyira nehéz lesz felismerni a csalást, amellyel a világ szembesülni fog, hogy csak azok lesznek képesek az előttetek lévő megpróbáltatásokat elviselni, akik átadják magukat Istennek és minden bizalmukat Fiamba helyezik.

1917-ben próféciákat adtam a világnak, de az utolsó Fatimai titok nem lett feltárva, oly rémisztő volt az a Katolikus Egyházon belüliek számára.

Az utolsó Fatimai titok továbbra is ismeretlen maradt Isten gyermekei számára, bár 2012. január 26-án kinyilatkoztattam egy részt belőle. Az Egyházon belül csak nagyon kevesen tudnak erről. Most napvilágra kell kerülnie a Fatimai titok következő részének, hogy figyelmeztetni tudjam az emberiséget azon beavatkozásom figyelmen kívül hagyásának következményeire, hogy így segítsek a lelkek megmentésében.

Az Egyház, Isten ellenségeinek köszönhetően már belsejében fertőzött. Ők – és ezek közül húszan vannak, akik belülről irányítanak – a legnagyobb csalást hozták létre. Ők megválasztottak egy nem Istentől származó embert, miközben a Szentatyát, akit Péter Koronája illet, gondosan eltávolították.

A részletek, melyeket feltártam, az az, hogy a végidőkben két ember fogja Péter Koronáját viselni. Az egyik szenvedni fog a hazugságok miatt, melyeket azért találtak ki, hogy lejárassák és szemmel láthatóan fogollyá tegyék őt. A másik, a megválasztott, pusztítást fog hozni, nemcsak a Katolikus Egyháznak, hanem minden egyháznak, amelyek tisztelik Atyámat, és akik elfogadják Fiam, Jézus Krisztus, a Világ Megváltójának Tanításait.


Az Egyháznak csak egy, Fiam által engedélyezett feje lehet a Földön, akinek Pápának kell maradnia egészen haláláig. Bárki más, aki azt állítja, hogy Péter Székében ül, az szélhámos. Ennek a csalásnak egyetlen célja van, hogy a lelkeket Lucifer felé fordítsa és az ilyen lelkek számára – akik nem lesznek okosabbak -, csak nagyon kevés az idő, hogy megmentésre kerüljenek.Gyermekek, nektek most csak egy figyelmeztetést kell figyelembe vennetek. Ne térjetek el Fiam Tanításától! Vonjatok kétségbe minden új tant, amelyet talán bemutatnak nektek, és amely tanokról azt állítják, hogy Fiam földi Egyházától származnak. Az Igazság egyszerű. Az sohasem változik. Fiam Öröksége nagyon világos. Ne engedjétek, hogy bárki is elködösítse ítélőképességeteket.Hamarosan a Fatimai Próféciáknak értelmük lesz. Most minden megtörténik egy hitetlen világ előtt, de sajnos nagyon kevesen fogják azt megérteni, mielőtt már túl késő lenne. Imádkozzátok, imádkozzátok, imádkozzátok Szent Rózsafüzéremet, minden egyes nap amilyen gyakran csak lehetséges annak érdekében, hogy gyengítse a gonosz hatását, mely körülvesz benneteket.Szeretett Édesanyátok,
Az Üdvösség AnyjaOlvass tovább: https://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/udvosseg-anyja-az-utolso-fatimai-titok-nem-lett-feltarva-annyira-remiszto-volt/
 
 
 

2013.07.23 15:30

Drága szeretett leányom, a megpróbáltatások, melyekkel szembesülni fogsz, azért lesznek, mert felfedem a titkokat, melyeket a Jelenések Könyve tartalmaz, és azok nem lesznek kellemesek. Az Igazság felkavaró és nyugtalanító lehet sokak számára. Az Igazság a döbbenet, a szomorúság és a nagy aggodalom könnyeit fogja okozni.

Másrészt a hazugságok egy hamis biztonság érzésébe ringathatnak benneteket. Még ha a nektek bemutatott hazugságok szeretetteljes nyelvezetbe és nemes gesztusokba öltöztetve jönnek is, melyeket sokkal könnyebb elfogadnia az embernek, mint az Igazságot, mégsem fogtok igazságosságot érezni a szívetekben.

Amikor valakik azt mondják, hogy gyógyíthatatlan betegségbe estek, akkor két választásuk van. Elfogadhatják az Igazságot, felkészítik lelküket, időt szánnak családjaikra meghitt közelségben, keresik a Megbocsátásomat és aztán várnak arra a bizonyos napra. Ha ezt megteszik, bár lehet, hogy félni fognak, – de mert elfogadták az Igazságot – megtalálják lelkükben az igaz békét. Ezeknek a lelkeknek nincs mitől félniük Tőlem. Viszont, ha elutasítják az Igazságot, és a mágikus erejű italokban és a hamis istenekben hisznek, akikről azt hiszik, hogy csodás módon meggyógyíthatják őket, ők nagyon csalódottak lesznek. Ezek a lelkek, kiket elvakítottak az úgynevezett pozitív gondolatok, azt hiszik, hogyha jobban akarnak lenni, akkor minden rendben lesz. Amit nem értenek meg az, hogy nekik hívniuk kell Engem, Jézust, ha meg szeretnének gyógyulni. Én válaszolni fogok imáikra, de csak akkor, ha kérésük a lelkük javát szolgálja. Ezek a lelkek, akik nem hajlandók elfogadni betegségük Igazságát, és akik nem fordulnak Hozzám, el fognak veszni. Ők arra vesztegetik a nekik szánt időt a Földön, hogy megbizonyosodjanak a felől, hogy a házuk rendben van.

Ugyanez igaz Szavaimra is, a most nektek adott Igazságra. A földi Időm alatt megadtam az Igazságot a világnak és el lettem utasítva. Sokan követtek Engem, de az akkor nekik adott Igazságot most Isten ellenségei kétségbe vonják és a csalás áldozataivá válnak. Ők hamarosan el fogják utasítani az Igazságot, és nem lesznek képesek elfogadni Figyelmeztetésemet, mely ebben az időben a világnak adatik.

Most nem azért hívlak benneteket, hogy új Tanításokat tárjak fel előtettek, mivel ez nem szükséges. Ti megkaptátok az Igazságot, de Én most azért avatkozom be, hogy emlékeztesselek benneteket az Igazságra. Azért is jövök, hogy figyelmeztesselek benneteket a gonosz rémtettekre, melyeket Irántam való szeretetetekért fognak kiróni rátok.

Ne fordítsatok hátat Nekem, Jézus Krisztusnak, mivel Én csak azért léptem kapcsolatba veletek, hogy megvédjelek titeket ebben az időben. Én nem akarlak elidegeníteni benneteket, hanem folyamatosan, újra és újra emlékeztetni foglak titeket az Igazságra. Amikor úgy találjátok, hogy zaklatott a lelketek az új előírások eredményeként, melyeket azok mutatnak be, akik azt mondják, hogy ezek az előírások Tőlem vannak, akkor hívnotok kell Engem a Keresztes Imahadjárat ezen imáján keresztül:

A Keresztes Imahadjárat 116. imája: Ments meg engem a gonosz hazugságoktól

Drága Jézus, segíts nekem.
Megfulladok a bánat könnyeitől.
A szívem össze van zavarodva.
Nem tudom, hogy kiben bízhatok meg.

Kérlek, tölts el engem Szentlelkeddel, hogy a helyes utat választhassam Királyságodhoz.
Segíts nekem, drága Jézus, hogy mindig hűséges maradjak Szavadhoz, mely Péter által adatott a világnak, és sohase térjek el attól, amit nekünk tanítottál, és sohase tagadjam meg Kereszthalálodat.
Jézus, Te vagy az Út.
Mutasd meg nekem az Utat.
Ragadj meg engem és vigyél engem Nagy Irgalmasságod útján. Ámen.

Jézusotok”
Olvass tovább: https://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/felfedem-a-titkokat-melyeket-a-jelenesek-konyve-tartalmaz-es-azok-nem-lesznek-kellemesek/

—–
Római katolikus:
07-23

Szent Brigitta szerzetesnő, Európa társvédőszentje

SZENTLECKE Szent Pál apostolnak a galatákhoz írt leveléből
Élek, de már nem én, hanem Krisztus él bennem.
Testvéreim!
A törvény által meghaltam a törvénynek, hogy Istennek éljek, mert Krisztussal engem is keresztre feszítettek. Élek, de már nem én, hanem Krisztus él énbennem. Minthogy azonban most még testben élek, Isten Fiának hitében élek, aki szeretett engem, és feláldozta magát értem.
Ez az Isten igéje.
Gal 2,19-20

VÁLASZOS ZSOLTÁR
Válasz: Hálát adok az Úrnak * minden időben! 2a. vers. – 4 g. tónus.
Vagy: Ízleljétek és lássátok, * milyen édes az Úr. 9a. vers.
Előénekes: Minden időben áldom az Urat, * dicséretét szüntelenül zengi ajkam.
Lelkem az Úrban dicsekszik, * hallják meg ezt a szelídek és örvendezzenek.
Hívek: Hálát adok az Úrnak * minden időben!
Vagy: Ízleljétek és lássátok, * milyen édes az Úr.
E: Magasztaljátok az Urat énvelem, * dicsőítsük az ő nevét mindnyájan.
Kerestem az Urat, és ő meghallgatott engem, * és kiragadott minden rettegésből.
H: Hálát adok az Úrnak * minden időben!
Vagy: Ízleljétek és lássátok, * milyen édes az Úr.
E: Megvilágosultok, ha az Úrra néztek, * és arcotokat nem éri szégyen.
Az Úr meghallgatta a szegényt, aki hozzá kiáltott, * és minden szorongatásából kiszabadította.
H: Hálát adok az Úrnak * minden időben!
Vagy: Ízleljétek és lássátok, * milyen édes az Úr.
E: Az Úr angyala minden istenfélőt körülsáncol, * és megszabadítja őt.
Ízleljétek és lássátok, milyen édes az Úr, * boldog az az ember, aki őbenne bízik.
H: Hálát adok az Úrnak * minden időben!
Vagy: Ízleljétek és lássátok, * milyen édes az Úr.
E: Féljétek az Urat, ti, szentjei, * mert semmit sem nélkülöznek az istenfélők.
A gazdagok nyomorognak és éheznek, * de akik az Urat keresik, nem szűkölködnek.
H: Hálát adok az Úrnak * minden időben!
Vagy: Ízleljétek és lássátok, * milyen édes az Úr.
Zsolt 33,2-3.4-5.6-7.8-9.10-11

ALLELUJA
Jézus mondja: † Maradjatok meg szeretetemben! * Aki bennem marad, és én őbenne, az bőséges termést hoz. Jn 15,9b.5b – 1. tónus.

† EVANGÉLIUM Szent János könyvéből
Aki bennem marad és én őbenne, az bő termést hoz.
Abban az időben Jézus ezt mondta tanítványainak:
Én vagyok az igazi szőlőtő, Atyám a szőlőműves. Minden szőlővesszőt, amely nem hoz gyümölcsöt bennem, lemetsz rólam, azt pedig, amely gyümölcsöt hoz, megtisztítja, hogy még többet teremjen. Ti már tiszták vagytok a tanítás által, amelyet hirdettem nektek. Maradjatok bennem, akkor én is bennetek maradok. Miként a szőlővessző nem hozhat gyümölcsöt magától, ha nem marad a szőlőtőn, úgy ti sem, ha nem maradtok bennem.
Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők. Aki bennem marad, és én őbenne, az bő termést hoz. Mert nélkülem semmit sem tehettek. Aki nem marad bennem, azt kivetik, mint a szőlővesszőt, és elszárad. Összeszedik, tűzre vetik és elégetik. Ha bennem maradtok, és szavaim is bennetek maradnak, akkor bármit akartok, kérjétek, és megkapjátok. Azáltal dicsőül meg Atyám, hogy bő termést hoztok, és a tanítványaim lesztek.
Ezek az evangélium igéi.
Jn 15,1-8

http://igenaptar.katolikus.hu/nap/index.php?holnap=2018-07-23


——
Görög katolikus:

31 Ha alaposan megvizsgálnánk magunkat, akkor nem kellene ítélet alá kerülnünk. 32 Amikor azonban az Úr ítél meg, akkor azért fegyelmez bennünket, hogy megmutassa a helyes utat, és hogy ne kelljen véglegesen elítélnie bennünket a hitetlenekkel együtt.

33 Ezért testvéreim, ha összejöttök, hogy az Úrvacsorában részt vegyetek, várjátok meg egymást! 34 Ha valaki olyan éhes, hogy nem tud a többiekre várni, az előbb egyen otthon, hogy ne ítélet származzon abból, ha összejöttök! A többi kérdést majd akkor beszéljük meg, ha meglátogatlak titeket.”

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Corinthians+11%3A31-44&version=NRSVCE;NR2006;SCH2000;ERV-HU;BDS

A Szent Szellem ajándékai

12 Testvéreim, nem akarlak benneteket tudatlanságban hagyni a Szent Szellem működésével és ajándékaival kapcsolatban. 2 Emlékezzetek rá, hogy mielőtt hívőkké lettetek, a néma és élettelen bálványokat imádtátok, amelyek befolyásoltak és tévútra vezettek benneteket. Ezért tudjátok meg, hogy aki Isten Szelleme által szól, sohasem mondja, hogy: „Jézus átkozott”. Másfelől, senki sem mondhatja, hogy: „Jézus az Úr”, csakis a Szent Szellem által.

A szellemi ajándékok sokfélék, de mind ugyanattól a Szent Szellemtől származnak. A szolgálatok is különfélék, de ugyanazt az Urat szolgáljuk. Isten természetfeletti ereje különböző módokon nyilvánul meg, mégis ugyanaz a bennünk és közöttünk cselekvő Isten.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Corinthians+12%3A1-6&version=NRSVCE;NR2006;SCH2000;ERV-HU;BDS

 

Ki a legnagyobb?

18 Abban az időben megkérdezték Jézustól a tanítványai: „Ki a legnagyobb Isten Királyságában?”

Ekkor Jézus odahívott egy gyermeket, odaállította közéjük, és így felelt: Igazán mondom nektek: meg kell változzon a gondolkodásotok, hogy olyanok legyetek, mint egy gyermek, különben semmiképpen sem mehettek be Isten Királyságába. Ezért az lesz a legnagyobb Isten Királyságában, aki megalázkodik, és olyan lesz, mint ez a gyermek.

Aki pedig befogad egy ilyen gyermeket az én nevemben, az engem fogad be.”

Ne okozz megütközést!

Ezek a kicsinyek hisznek bennem, de jaj annak, aki miatt közülük akár csak egy is elveszíti a hitét! Jobban járna, ha egy malomkövet kötnének a nyakára, és bedobnák a tengerbe, mielőtt ilyen bajt okozna. Jaj a világnak a bűnbe vivő kísértések miatt! Elkerülhetetlen ugyan, hogy a kísértések próbára tegyék őket, de jaj annak, aki miatt bűnbe esnek!

Ezért, ha a saját kezed, vagy lábad visz bűnbe, még azt is inkább vágd le, és dobd el! Jobb, ha csonkán vagy fél lábbal jutsz be az örök életre, mint ha kezed-lábad épségben megmarad, és úgy dobnak az örök tűzbe. Ha a szemed visz bűnbe, még azt is inkább vájd ki, és dobd el! Jobb, ha fél szemmel jutsz be az örök életre, mint ha két szemed megmarad, és úgy dobnak a gyehenna tüzébe!”

10 „Vigyázzatok! Egyet se nézzetek le ezek közül a gyermekek közül! Mert mondom nektek: a melléjük rendelt angyalok mindig látják Atyám arcát a Mennyben! [11] [a] …”

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matthew+18%3A1-11&version=NRSVCE;NR2006;SCH2000;ERV-HU;BDS

—–
https://oca.org/readings/daily/2018/07/23
—–
http://www.gorogkatbuda.hu/naptar.html

komment
süti beállítások módosítása