Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Lehet, hogy ők nem hallgatnak meg, de Isten Szavát mégis át kell adni nekik 20170707

2019. július 06. 17:23 - Andre Lowoa

07, 07, 2017

2017-07-07

“A következőket mondom azoknak, akik magukat Keresztényeknek nevezik, és megvetik Üzeneteimet:Azzal, hogy szétszeditek Szavamat, megbotránkoztatónak találjátok, vagy kigúnyoljátok azt, elvágtátok azt a kötelet, amely Szívemhez köt benneteket.

Ti azért nem tudjátok elfogadni Üzeneteimet, mert azt gondoljátok, hogy ismertek Engem, és felismeritek Szavamat, amikor kimondják azokat. Valójában ti áldozatul estetek a csalónak, aki megvakított benneteket az Igazsággal szemben.

Még egyszer felszólítalak mindnyájatokat, hogy hívjatok Engem, szeretett Jézusotokat, és engedjétek meg Nekem, hogy megnyissam szíveteket.

Engedjétek, hogy eltöltselek benneteket a Szentlélek erejével, hogy felismerjetek Engem.

A papoknak: arra sürgetlek benneteket, hogy értsétek meg, az idő elérkezett Dániel próféciáinak kibontakozására, és a Jelenések Könyvében lévő Pecsétek felnyitására Általam, az Isten Báránya által.

Emlékezzetek Ígéretemre.

El fogok jönni ismét, ítélni élőket és holtakat.

Azon Ígéretem, hogy örök életet hozok mindazoknak, akik hűségesek Hozzám, most kerül kibontakozásra.

Nektek meg kell győződnötök arról, hogy kellőképpen felkészültetek-e erre a Dicsőséges Eseményre.

 

Jézusotok”

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/lehet-hogy-ok-nem-hallgatnak-meg-de-isten-szavat-megis-at-kell-adni-nekik/

“Menjetek csak, és tanuljátok meg, mit jelent ez: »Irgalmasságot akarok és nem áldozatot!« Nem azért jöttem, hogy az igazakat hívjam, hanem hogy a bűnösöket.”
Ezek az evangélium igéi.
Mt 9,9-13
komment
süti beállítások módosítása