Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Gyertek Hozzám mindnyájan, akik méltatlannak érzitek magatokat. Várok rátok. 20170622

2019. június 21. 17:47 - Andre Lowoa

bűnbánat
"Én mérges is tudok lenni és leszek is, ha másoknak rosszat tesznek.

Ugyanakkor meg fogok bocsátani nekik, ha rosszat cselekednek, feltéve, ha hibáikat a saját módjukon valóban megbánják.

Én türelmes vagyok. Engem nem lehet egykönnyen megbotránkoztatni, és soha nem tudnék haragudni, sem haragot tartani.

...

Amikor minden szegény lélek tudni fogja, hogy egyedül csak Én, Jézus Krisztus menthetem meg őket, csak akkor fog a Szívem meggyógyulni."
Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/gyertek-hozzam-mindnyajan-akik-meltatlannak-erzitek-magatokat-varok-ratok/

 

"Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy, szenteltessék meg a te neved; jöjjön el a te országod; legyen meg a te akaratod, amint a mennyben, úgy a földön is.
Mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma; és bocsásd meg vétkeinket, miképpen mi is megbocsátunk az ellenünk vétkezőknek; és ne vígy minket kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztól!
Mert ha ti megbocsátjátok az embereknek, hogy (ellenetek) vétettek, mennyei Atyátok nektek is megbocsátja bűneiteket. De ha ti nem bocsátotok meg az embereknek, Atyátok sem bocsátja meg nektek bűneiteket.”
Ezek az evangélium igéi. 
Mt 6,7-15"
komment
süti beállítások módosítása