Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Angelus Silesius: KÖNYÖRGÉS SZENTLÉLEKHEZ

2019. június 10. 12:51 - Andre Lowoa

Szentlélek! Fő jó! Szent heved
borítsa lángba szívemet!
Tüzednek édes lángja fennen
lobogjon vígan én felettem.
Ébresszen bennem szent kegyed
szerelmes, élő, nagy hitet!

Világíts át, Te drága Fény,
nehogy sötétben haljak én.
Te szent árnyékod hűvösítsen,
hogy idegen tűz ne hevítsen.
Szívemnek kertje égni fog,
ha hull rá égi harmatod.

Fő Vigasz, várom jöttödet,
csókold életre lelkemet.
Ajándékaid, mint a tenger.
s Nélküled koldus csak az ember.
Itt van szívemnek kelyhe, Te
Pünkösd borával töltsd tele!

Add, ha parancsod megjelen,
katonaként én megtegyem.
Te jó tanácsod hadd vezessen,
különböztessek jól, helyesen.
Szent értelmedet, ha adod:
felismerem akaratod.

Aranyfolyam vagy, Bölcsesség,
szerelmed csókja bennem ég,
és így a szívem tudja, érez:
milyen jó vagy és mily édes.
Szemem mindig csak Rád tapad:
Igazság Lelke csak Te vagy!

Megígérted, jó Jézusom:
e vendéget én megkapom.
A szívem várja vágyva halkan,
Őt várja ez az üres barlang.
Boldog lesz, ha majd áldva jő:
Örökre nálam marad Ő.

komment
süti beállítások módosítása