Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Az Egy maradék Egyház legyőzhetetlen, amely fennmarad az Új Jeruzsálem felemelkedéséig 20170519

2019. május 18. 17:07 - Andre Lowoa

"Az Én Maradék Keresztény Egyházam terjeszteni fogja a Szent Evangéliumot a Föld minden sarkában.

Tűz fog rázúdulni mindazokra, akik megpróbálnak ártani Maradék Egyházamnak. Azonban kevesen lesznek majd képesek ellenállni Szent Szavam Igazságának, amikor meg fogják azt mutatni nekik.

Olyan sokan lesznek majd, hogy számuk meghaladja a húsz milliót.

Vezetők fognak közületek kiemelkedni, és ti a hiteteket bizonyos körökben rejtve fogjátok gyakorolni.

Ti vezetni fogjátok Tanításaim Keresztes hadjáratát, és a Keresztes Imahadjárat imái lesznek a ti fegyveretek az ellenség legyőzésére.

Idegenek közelebb kerülnek majd egymáshoz az emberek különböző országokból egyesülni fognak, és a vallások, amelyek a múltban elszakadtak egymástól, egységet alkotván, mind csatlakozni fognak.

Az Egy Maradék Egyház legyőzhetetlen, amely fennmarad az Új Jeruzsálem felemelkedéséig."

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/az-egy-maradek-egyhaz-legyozhetetlen-amely-fennmarad-az-uj-jeruzsalem-felemelkedeseig/

Szűz Mária: Ez a pecsét meg volt jövendölve János Könyvében

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/szuz-maria-ez-a-pecset-meg-volt-jovendolve-janos-konyveben/
"Barátaimnak mondalak benneteket, mert mindazt, amit hallottam Atyámtól, tudtul adtam nektek.
Nem ti választottatok engem, hanem én választottalak titeket; és arra rendeltelek, hogy elmenjetek és gyümölcsöt hozzatok: maradandó gyümölcsöt. Bármit kértek az Atyától az én nevemben, megadja nektek. Azt parancsolom nektek, hogy szeressétek egymást!”
Ezek az evangélium igéi. 
Jn 15,12-17"
komment
süti beállítások módosítása