Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Imák Imája.

2019. május 14. 06:54 - Andre Lowoa

Drága Mennyei Atyám !

Kérlek Téged Jézus nevében , hogy bocsáss meg mindazokért a dolgokért , amit rosszul cselekedtem,
bocsásd meg minden bűnömet és tisztíts meg engem Uram!
Köszönöm, hogy lehajoltál értem és gyermekeddé fogadtál!
Köszönöm drága Mennyei Atyám mindazokat az áldásokat , amit kaptam Tőled!
Köszönök mindent, amit készítesz a számomra! Köszönöm a múltamat , a jelenemet és a jövőmet!
Köszönöm a családomat, köszönöm az életemet, köszönöm a szent véredet, ami engem tisztára mosott!
Köszönöm drága Mennyei Atyám , hogy mindig gondod van reám, gondod van szeretteimre!
Köszönöm, hogy szerető kezed mindig felettem és szeretteim felett van!
A szívem legmélyén vagy Uram, a szellememben vagy Uram! Vigyázok az útra, hogy minden percben érezhessem a te jelenlétedet, a Te jóságodat!
Köszönöm Neked azt a fényt, amit küldesz a Mennyből rám!
Köszönöm a fényességet, köszönöm, hogy a bensőmben vagy, Uram!
Köszönöm Neked Uram, hogy a hit ajándékával ajándékoztál meg engem!
Köszönöm Neked, Uram szívem minden dobbanását, köszönöm az életemet, köszönöm az örök életet!
Köszönöm a fényt, a világosságot, köszönöm a szabadulást!
Köszönöm Uram , hogy alkalmassá tettél arra, hogy imáimmal beléphetek mennyei trónod elé szent alázatban könyörgéseimmel az emberiségért! Áldd meg Uram, az egész világot, bocsásd meg bűneiket és halld meg esedezéseiket! Áraszd el a világmindenséget mennyei fényeddel és a te szent kezed óvjon meg a gonosz minden támadásától, mert Uram, Tebenned bízunk most és mindörökké !

Ámen

komment
süti beállítások módosítása