Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

FATIMA 100 ÉVES 20170513

2019. május 12. 18:26 - Andre Lowoa

“Ezért van az, amiért most a kellő időben veletek kommunikálok, hogy mindnyájatokat közelebb vonzzam Magamhoz.

Annak érdekében, hogy mindnyájan visszaforduljatok, és hogy megnyissátok szíveteket a szeretetre, amelyet Én minden egyes lélek iránt érzek ezen a Földön, figyelmeztetnem kell az emberiséget azokra a veszélyekre, amelyekkel szembesülnek.

Ha Én nem úgy szeretnélek benneteket, amint teszem, nem figyelmeztetnélek benneteket.”

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/az-en-uj-kiralysagomban-nagy-boseggel-lesztek-elhalmozva-es-nem-szenvedtek-hianyt-semmiben/

“Bizony, bizony, mondom nektek: Aki hisz bennem, ugyanazokat a tetteket fogja végbevinni, amelyeket én cselekszem, sőt még nagyobbakat is tehet azoknál, mert én az Atyához megyek.

Bármit kértek majd nevemben az Atyától, megteszem nektek, hogy az Atya megdicsőüljön a Fiúban. Ha pedig tőlem kértek valamit a nevemben, azt is teljesítem.”
Ezek az evangélium igéi.
Jn 14,7-14

 —
komment
süti beállítások módosítása