Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Nekik imádkozniuk kell a tisztánlátás kegyelméért 20170402

2019. április 01. 17:41 - Andre Lowoa

"Én csak azt tudom elmondani a világnak, hogy hogyan készüljenek fel Második Eljövetelemre, kényszeríteni nem tudom őket.

Hagyd figyelmen kívül az efféle gúnyolódásokat. Sokan közülük igaz lelkek, akik szükségét érzik annak, hogy kérdéseket tegyenek fel. De neked nincs megengedve, hogy így cselekedj. Nekik a tisztánlátás kegyelméért kell imádkozniuk.


...

Menj tehát, és mondd meg azoknak, akiknek kétségeik vannak, hogy feltámadásom után Én voltam az, aki Tamás apostolomnak megmutattam magamat, amikor előtte álltam. Csak akkor hitte ezt el valójában, amikor megérintette sebeimet.

VÖ.:
"Tamás, akinek Iker volt a mellékneve, így szólt tanítványtársaihoz: „Menjünk, és haljunk meg mi is vele együtt!”"
 
 
kép:
komment
süti beállítások módosítása