Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Az Én új csodáim be lesznek mutatva a világnak 20170331

2019. március 30. 17:51 - Andre Lowoa

"A csodák, amelyekről beszélek, leányom, elsősorban a rajtad keresztül történő kommunikációim. A hangom meghallgatásra talál, és a megtérések megsokszorozódnak.

A lelkek milliói igényt tartanak Rám ezen üzenetek által.

A többi csoda egyike, Irgalmasságom nagy ajándéka, amelyet rövidesen elhozok a világ számára, amikor a Nagyfigyelmeztetés megtörténik.

Ez az első alkalom, hogy minden férfi, nő és gyermek bizonyítékot kap arra, hogy nemcsak Isten, az Atya létezik, hanem Én is, Jézus Krisztus, az Ő egyetlen Fia.

...

Ez azt jelenti, hogy minden vallás, közöttük zsidó népem is, az Én választott népem, akitől jöttem, felismeri majd az igazságot.
...

A további csodák globális eseményeket fognak tartalmazni, amelyek ökológiai csodákkal kapcsolatosak, Atyám által adatnak majd, az ő szeretetéből, a két tanúja számára: a keresztények és a zsidók számára.

Erő adatik majd mindkét vallás számára, amikor üldözve lesznek.

Ellenségeik pedig szenvedni fognak, mivel szörnyű büntetésben lesz részük."

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/az-en-uj-csodaim-be-lesznek-mutatva-a-vilagnak/
"Így gondolkodnak, de tévednek, mert gonoszságuk vakká tette őket. Nem ismerik Isten titkait. Ezért sem az erény jutalmát nem remélik, sem a tiszta lelkek érdemét nem becsülik. 

Ez az Isten igéje. 
Bölcs 2,1a.12-22

... Talán bizony már a vezetők is elismerik, hogy ő a Messiás?
... „Ti ismertek engem, és azt is tudjátok, honnan vagyok. Én nem magamtól jöttem. Az Igaz (Isten) küldött engem, akit ti nem ismertek. Én viszont ismerem, mert tőle vagyok, és ő küldött engem.”
Erre szerették volna Jézust elfogni, de senki sem emelt rá kezet, mert még nem jött el az ő órája.
Ezek az evangélium igéi. 
komment
süti beállítások módosítása