Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

“Egyetlen próféta sem kapott ilyen nagy mennyiségben üzeneteket szeretett Édesanyámtól, vagy a Szentháromságtól” 20170618

2019. június 17. 17:07 - Andre Lowoa

“Egyetlen próféta sem kapott ilyen nagy mennyiségben üzeneteket szeretett Édesanyámtól, vagy a Szentháromságtól.

Egyedül csak ezek az üzenetek fedhetik fel az eljövendő idők titkait, és ajánlják fel azokat az áldásokat, amelyekre Isten minden gyermekének az utolsó napig szüksége van.

Ragadjátok meg az egész emberiség számára adott Szavam ajándékát, hogy életet adjon nektek.

Segítségem nélkül nagyon nehéznek találnátok, hogy ellenálljatok az előtettek álló megpróbáltatásoknak.

Minden igaz hírnököm Második Eljövetelemre készíti fel Isten gyermekeit.

Tudnotok kell, hogy ez még ennek a generációnak az életében fog bekövetkezni.

Vegyétek Kelyhemet, igyatok belőle, engedjétek, hogy eltöltsön benneteket a megkülönböztetés kegyelmével, hogy ez által segíthessetek Nekem a lelkek megmentésében.”

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/egyetlen-profeta-sem-kapott-ilyen-nagy-mennyisegben-uzeneteket-szeretett-edesanyamtol-vagy-a-szentharomsagtol/

VÖ.:

“Bizony, bizony, mondom nektek: Ha nem eszitek az Emberfia testét, és nem isszátok az ő vérét, nem lesz élet bennetek. Aki eszi az én testemet, és issza az én véremet, annak örök élete van, és én feltámasztom őt az utolsó napon. Mert az én testem valóban étel, és az én vérem valóban ital.”

http://igenaptar.katolikus.hu/nap/index2016.php?holnap=2017-06-18
“„Amikor az időt alkalmasnak látom, meghallgatlak. Ha eljön az üdvösség napja, megsegítlek.” Most van itt az alkalmas idő, most van itt az üdvösség napja.

http://igenaptar.katolikus.hu/nap/index2016.php?holnap=2017-06-19

komment
süti beállítások módosítása