Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

"Még egy kis idő, és már nem láttok engem, és ismét egy kis idő, és viszontláttok engem" 20170525

2019. május 24. 17:32 - Andre Lowoa

“»Még egy kis idő, és már nem láttok engem, és ismét egy kis idő, és viszontláttok engem?« Bizony, bizony, mondom nektek: Sírni fogtok és jajgatni, a világ pedig örül. Szomorkodni fogtok, de szomorúságtok örömre fordul.”
Ezek az evangélium igéi.
Jn 16,16-20

http://igenaptar.katolikus.hu/nap/index2016.php?holnap=2017-05-25



Imádkozz tehát Egyházam megújulásáért! Imádkozz azért, hogy teljességükben megértsék az Evangéliumokat, és hogy a kihagyott részeket visszategyék! Imádkozz gyermekem, hogy egyesítsék Egyházamat, és régi ruháiba öltöztessék! Imádkozz, hogy Szavaimat ne magyarázzák tévesen, ahogy most teszik! Ezek a téves magyarázatok olyanok számotokra, mint a mérgezett étel. Az én Ételem tiszta és tápláló. Imádkozz papjaimért, hogy teljesen megértsék útjaimat, azt az Utat, amely valóban én vagyok. Ők még nem értettek meg engem. Imádkozz, hogy megvilágosodjanak. Ó gyermekem, imádkozz dicsőségemért, hogy végül újból dicsőítsék Szent Nevemet, és minden nemzet tisztelje!

http://www.tlig.org/hu/humsg/hum320.html

komment
süti beállítások módosítása