Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

"Imádkozzatok, hogy meg tudjátok különböztetni az igaz prófétákat azoktól, akik nem az Én Szent Nevemben beszélnek" 20170520

2019. május 19. 17:01 - Andre Lowoa

"Ma átölelik és elfogadják azokat, akik azt állítják, hogy az Én Nevemben jönnek, de nem Istentől kapnak üzeneteket.

Azok pedig, akik Szent Szavamat hirdetik, és Atyám Nevében prófétálnak, a legnagyobb elutasítást fogják elszenvedni.

A papok és a klérus meg fogják támadni mai prófétáimat, mert a sátán megvakítja őket Szent Szavamra.

Tudassátok minden emberrel, akik megpróbálják megállítani Isten igaz prófétáit, hogy súlyos bűnt fognak elkövetni Isten szemében.

Felszentelt szolgáim és mindazok, akik hirdetik tanításaim igazságát, meg lesznek büntetve, ha szándékosan kárt okoznak ennek a szent Küldetésnek.

Azoknak, akik nem hisznek Szent Szavamban, amely a világnak adatik ebben az időben, azt mondom: Nektek csendben kell maradnotok."

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/imadkozzatok-hogy-meg-tudjatok-kulonboztetni-az-igaz-profetakat-azoktol-akik-nem-az-en-szent-nevemben-beszelnek/

VÖ.:

„Ha a világ gyűlöl titeket, tudjátok meg: engem előbb gyűlölt. Ha a világból volnátok, szeretne titeket a világ, mint övéit. De ti nem vagytok a világból, mert kiválasztottalak titeket a világból; ezért gyűlöl benneteket a világ.
Emlékezzetek vissza tanításomra: nem nagyobb a szolga uránál! Ha engem üldöztek, titeket is üldözni fognak. Ha az én tanításomat megtartották, a tiéteket is megtartják. Mindezt miattam teszik veletek, mert nem ismerik azt, aki küldött engem.”
Ezek az evangélium igéi. 
Jn 15,18-21"

Szűz Mária: A gonosz azokat támadja a legjobban, akik szeretik Istent

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/szuz-maria-a-gonosz-azokat-tamadja-a-legjobban-akik-szeretik-istent/
komment
süti beállítások módosítása