Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2018. május 17. ÉN, AZ ÚR NEM AKAROK MEGOSZTOTTSÁGOT EGYHÁZAMBAN!

2018. május 17. 08:47 - Andre Lowoa

1988. március 19.

Jézusom, Hozzád jövök.

Ó Vassula, ne fáradj bele az írásba! Ma jóllakatom kiéhezett bárányaimat, holnap egyesítelek benneteket, és beavatlak misztériumaimba. Tölts el örömmel, és add tovább a szent rózsafüzér imádságot mindazoknak, akik szeretnek és tanúságot tesznek mellettem.

Ez azt jelenti, hogy minden kereszténynek?

Igen kedvesem. Úgy kell tisztelnetek Édesanyámat, ahogy én tisztelem õt. Tovább kell adnod, és meg kell mutatnod mindazoknak, akik tanúságot tesznek mellettem, miképpen kell Isten tetszése szerint járni keresztutamat.

Minden kereszténynek, Uram?

Igen, mindazoknak, akik szeretnek engem. Én, az Úr semmiféle megosztottságot nem akarok Egyházamban! Az én kedvemért fogtok egyesülni, és az én Nevemben fogtok engem szeretni, követni és tanúságot tenni mellettem. Úgy fogjátok egymást szeretni, ahogy én szeretlek benneteket. Egyesülni fogtok, és egyetlen nyáj lesztek egyetlen pásztor 1 vezetésével. Ahogy mindannyian tudjátok, Pétert választottam, és neki adtam a hatalmat. Ahogy mindannyian tudjátok, neki adtam a mennyország kulcsait. Azt kértem Pétertõl, hogy táplálja juhaimat és bárányaimat, és õrizze õket. 2 Én adtam ezt a hatalmat. Nem én kívántam, hogy megváltoztassátok akaratomat! Gyûljetek össze kedveseim, erõsítsétek meg Egyházamat! Azt keressétek bennem, ami az én akaratom! Az én szándékaimat keressétek, ne a magatokét! Igyekezzetek megdicsõíteni engem, egyesülésetek által dicsõíts engem, teremtés! Tegyétek élõvé Testemet! Szerellek benneteket! Nyissátok ki fületeket, és halljátok meg keresztemen elhangzott kiáltásomat! Vassula, ne feledd el, hol a te otthonod! - Igen, az én Szent Szívemben. Jöjj, jöjj kedves, várlak, végtelenül szeretlek.

Szeretlek Uram és Szabadítóm. Kérlek taníts, hogy tetszésedre legyek, hogy veled lehessek, és alkalmas legyek arra, hogy igénybe vegyél.

Tanítalak. Légy engedelmes, és csak az én céljaimmal törõdj! Mi ketten, minden idõben. Én teérted, te énértem. Melletted vagyok. Imádkozz Vassula a lelkek megmeneküléséért! Ezért az üzenetért teremtettelek.

Köszönöm Jézus.


1 a pápa
2 Ján 21,27
komment
süti beállítások módosítása