Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

A szabadkőműves csoportok munkálkodásai máris meggyengültek a világotokban 20170509

2019. május 08. 17:33 - Andre Lowoa

Ez a szenvedés nem tart majd sokáig.

Az irántatok való Szeretetem oly erős és Irgalmasságom oly nagy, hogy nem fogom engedni, hogy kínok között szenvedjetek, melyeket azok okoznak nektek, akik irányítani szeretnék nemzeteiteket.

A szabadkőműves csoportok munkálkodásai a világotokban máris meggyengültek.

"Imáitok enyhítették a gonosz tetteket és csökkentették hatékonyságukat.

Ők megpróbálják lerombolni a hiteteket, de ti, Maradék Egyházam, az igazság lángját égve fogjátok tartani.

Nem szabad félnetek, ha megbíztok Bennem.

Csak akkor érezhettek békét, ha bíztok Bennem, Jézusotokban.

Kérlek benneteket, maradjatok közel Szent Szívemhez, és ne engedjétek, hogy a félelem megsemmisítse az életeteket."

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/a-szabadkomuves-csoportok-munkalkodasai-maris-meggyengultek-a-vilagotokban/

"Válasz: Menjetek el az egész világra, * és hirdessétek az evangéliumot. Mk 16,15.
...

De ti nem hisztek, mert nem vagytok juhaim közül valók. Az én juhaim hallgatnak szavamra. Ismerem őket, és ők követnek engem. Én örök életet adok nekik. Nem vesznek el soha, és senki sem ragadja el őket kezemből. Atyám, aki nekem adta őket, hatalmasabb mindenkinél: senki sem ragadhatja el őket Atyám kezéből.
Én és az Atya egy vagyunk.”
Ezek az evangélium igéi. 

komment
süti beállítások módosítása