Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Az Atyaisten: Álljatok most fel, és fogadjátok Pecsétemet, az Élő Isten pecsétjét 20170220

2019. február 19. 17:19 - Andre Lowoa

"Megígérem nektek, hogy az üldöztetés rövid lesz, és hogy ti védelem alatt lesztek.

Mert Én most rátok hagyom Szeretetem és Védelmem pecsétjét.

Ezzel el fogjátok kerülni azok figyelmét, akik nehézségeket fognak okozni országotokban.

A Pecsétem Üdvösségem Ígérete. Ezzel a pecséttel az Én erőm eláraszt benneteket, és nem lesz semmi ártalomban részetek."

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/az-atyaisten-alljatok-most-fel-es-fogadjatok-pecsetemet-az-elo-isten-pecsetjet/"

"12Boldog, aki bízni tud, és megéri az ezerháromszázharmincötödik napot."
Dán 12,12
 
144. ima:
"... Segíts nekik, hogy maradjanak továbbra is igaz és hű szolgái Istennek, és hogy ellentmondjanak a gonosznak és a hazugságoknak akkor is, ha emiatt szenvedést és gúnyolódást kell elviselniük."
"4Ekkor hallottam a megjelöltek számát: száznegyvennégyezren voltak Izrael fiainak minden törzséből:"
komment
süti beállítások módosítása