Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2017. szeptember 24. LELKEMEN TAPOSNAK

2017. szeptember 24. 09:16 - Andre Lowoa

1988. szeptember 27.

Jézus?

Én vagyok. Kövesd utasításaimat, amelyeket adtam neked, és hagyd, hogy én beszéliek! Maradj mezítlábas, egy senki, ismerd fel az én elegyengetett, egyenes utamat! Az én utam egyenes, azért ne nézz se jobbra, se balra. Én valóban beavattalak téged misztériumaimba. Arra választottalak, hogy írótáblám légy. Mezítláb vezettelek téged házamba, hogy Péterrel találkozz. Üzenetem, a “Béke és szeretet”üzenete le fogja fegyverezni ellenségeimet. Csak várj és figyelj! Még nem fejeztem be mûveimet. Házam romokban hever, de a legrosszabb még ezután következik. A testemben élõ káinok, akik tövisként szúródnak fejembe, eltelve dicsekvéssel, megkísérlik lemészárolni ábeleimet, azokat az ábeleket, akik megértik Lelkemet és õszintén szeretnek engem. Bizony mondom nektek, hogy kérkedésük gyásszá változik, tüzem fogja felégetni ezeket a hûtlen szolgákat. Mert mit tudnak nekem adni? Lelkemen taposnak saját vágyaiktól és vakbuzgóságuktól vezetve. Hûtlenségük vezette õket tévútra, és már nem tudnak tisztán látni. Vassula, írd le kérdésedet, mert ez sokakban félmerül.

Uram, maradt-e még egyáltalán jó szolgád, aki õszinte és szeret Téged?

Kevés olyan maradt, aki valóban szeret engem, és csupán maroknyian vannak, akik megértik Lelkemet. Ezek a lelkek gyógyítják Sebeimet, és Szent Szívem az õ otthonuk.

Uram, mit tartasz a világiakról?

Közöttük is igen kevés maradt; aki hisz bennem, és hisz Gondviselésem mûveiben. Többségük elhagyott engem, Istenét. Szent Szívem mélyén rejtõzik a lándzsa hegye, amely, oly sok vérontásnak oka. Szenvedésem egy részét ez okozza. En, az Úr, váratlanul szállok le, hirtelen lépek templomomba, anélkül, hogy valaki is várna. A napok meg vannak számlálva. Úgy jövök el, mint a villám. Megtisztítom Jeruzsálemet, amely porhalommá lesz, és magával viszi mindazokat, akik nem szeretnek engem. Én leszek bírájuk és szigorúan fogom megítélni õket. Azokat viszont, akik hûségesek maradtak Szent Nevemhez, én, az Úr felemelem, és új Jeruzsálemembe helyezem. Nem kell félniük, mivel követték utasításaimat és törvényemet. Bár elnyomták õket és ellenségeim elfojtották felém küldött kiáltásaikat, én meghallottam õket. Szememet sohasem vettem le azokról a szentekrõl. Õk féltek egyem, dicsértek engem, hûségesek maradtak Szavamhoz. Megosztották egymás között azokat az eszközöket, amelyeket adtam nekik. Jó cselekedeteikkel tetszésemre vannak. Szeretett teremtés, az idõk végén éltek. Figyelmeztettelek arra, hogy ezekben az idõkben lesznek, akik gúnyolódnak a valláson, elnyomják a prófétaság lelkét, nevetségessé teszik a látnokokat azért, hogy gonoszságból követhessék saját megtévesztõ tanaikat. Tudásukat rosszra használják, ami tévútra vezeti õket. Mivel a gonoszságot szeretik, nem tudják megõrizni a lélek tisztaságát, úgy sodródnak bele a természetellenes szertartásokba, a fekete misékbe és a Sátán imádásába, mint az eszelõsök. Mások gonosz életet élnek, és tudatlanságukban pecsételik meg saját életüket. Becsukják fülüket, és nem akarják látni az Igazságot, nem akarnak elismerni engem, Istenüket, ezért bûnük erkölcstelenségbe viszi õket, és megrontja a lelküket. Azt is megmondtam, hogy a ti idõtökben szolgáimnak csupán kis maradéka tart ki hûségben mellettem és prédikálja az Evangéliumot helyesen, ahogy kell. Sokan követik a racionalizmust, hûtlenségükkel megcsalnak engem. Ez a racionalizmus tette pusztasággá és döntötte romba Egyházamat, amelynek mélyén viperák fészkelnek.
Azoknak, akik bemocskolják Nevemet, földi dicsõségben trónolnak, kielégítik pénzéhségüket és saját céljaikat keresik az enyém helyett, kiáltom abba a pusztaságba, amely a ti mûvetek; jöjjetek hozzám és tartsatok bûnbánatot a tisztulás napja elõtt! Én, az Úr, figyelmeztettelek titeket arra, hogy ki ne oltsátok az Igazság Lelkét, aki ezen a szerény eszközön keresztül beszél. Kérem Egyházamat, hogy ne feledkezzen meg azokról a körülményekrõl, amelyekben én és tanítványaim munkálkodtunk, és arról, hogy hol hajtottuk nyugalomra fejünket. Palotánk nem volt!… nem volt! A királyoknak volt palotája, nekem nem volt, és tanítványaimnak sem!

Uram, azok, akikre Te gondolsz, és akik magukra ismernek, nem fogják szívesen hallani ezt a részt, és még egy okkal több lesz, amiért elhallgattatják ezt az üzenetet.

Igaz, hogy közülük néhányan nem akarják hallani szavaimat, azok akik hiú dicsõségvágyból hallgattatnak el engem, és hallgattatják el házamat.
Házam és én fuldoklunk hamis esküjüktõl. Nem kapok levegõt, házam minden ablakát becsukták, Világosságom nem tud behatolni, és Lelkem sem fújhat benne, hogy megtisztítsa levegõjét. Ezek a lelkek olyanok, mint az ízét vesztett só, olyanok mint a piszkos üveg, nem engedik be Világosságomat. Megakadályozzák, hogy Szentségem megtisztítsa õket. A Sátán kigõzölgése ezekben a napokban olyan, mint a pára, a kulcslyukon és az ajtóréseken is áthatol. Mivel kigõzölgése halálos, kérem, hogy hozzatok kétszer annyi áldozatatot és kétszerezzétek meg imáitokat! Nagyon nagy engesztelést kell nyújtania mindenkinek, aki szeret engem! A Sátán dühében megkétszerezte munkáját ebben az évben. A Mária-évet szemelte ki, hogy leválassza Egyházam egy részét. Megjövendöltem nektek ezt a szakadást, és azt, hogy mindezek közepette kell házamba jönnöd.
Fogd meg a kezem és járj velem, osztozz keresztemben Vassulám! Mûveim még nincsenek befejezve. Légy békében! Én, az Úr adom neked békémet gyermekem. Emlékezz, mosolyogj jelenlétemben, soha többé ne feledkezz meg jelenlétemrõl! Mondj nekem egy “Kyrie eleison”-t, szerezz nekem örömet, olyan sokat adtam neked!

Igen, Uram, nagyon sokat adtál nekem. Szeretlek Téged Szentek Szentje! Annyi jót adtál nekem, többet mint amennyit számon tudnék tartani. Szeretném világgá kiáltani, és szeretnék állandóan errõl beszélni! Megnyitottad fülemet, hogy halljalak, felkeltettél a halottak közül. Bárcsak megõrizne engem állandóan a te szereteted és hûséged, bárcsak megadnád mindenkinek, testvéreimnek is, amit nekem adtál, engedd, hogy õk is kapjanak belõle, Uram!

Gyermekem, mindenkit hívok, mindenkit keresek! Engedjétek meg, hogy betérjek szívetekbe és meggyógyítsalak benneteket! Jöjj, pihenj most ! Mindig veled vagyok, ezt soha ne felejtsd el!

komment
süti beállítások módosítása