Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2017. szeptember 23. VELED VAGYOK

2017. szeptember 23. 09:10 - Andre Lowoa

1987. szeptember 27.

Tegnap este, mintha megint az egész pokol rámszabadult volna. Az ördög dühöngött, lelkemet gyötörte, míg el nem jutottam arra a pontra, hogy megkértem az Urat, nélkülem folytassa tovább. Mindig szeretni fogom, de egyszerûen nincs erõm folytatni. Azonnal megbántam szavaimat, és arra kértem az Urat, hogy méltatlanságom miatt hagyjon el engem. Pihenésem alatt rögös úton láttam magamat. Elestem, magam mellett észrevettem Jézus lábait. Mezítláb volt. Lehajolt és újból felemelt. Ekkor magam elõtt kb. száz lépcsõfokot láttam. Hatalmas lépcsõsort. Tetejében szentek álltak és hívtak, hogy menjek fel. Ahogy megfordultam, ismerõs alakot láttam. Egy jó kedélyû papot, aki olaszul szólt hozzám. Felismertem Pió atyát! Mellette láttam Assisi Szent Ferencet. Szent Ferenc közeledett hozzám, mindenki bátorított, hogy folytassam.

Jézus?

Én vagyok, Vassula ne félj!

Jézus, bocsásd meg gyengeségemet.

Gyengeséged megsemmisül az én erõmben.

Io sono con te, Padre Pio. 1

Istenem, ez valóban megtörténik?

Igen, õ velem van, boldoggá tettem õt. Veled vagyok és veled van Édesanyám és minden szent is.

Késõbb, résztvettem a karizmatikus csoport összejövetelén. Programjukat merõ tudatlanságból nem tudtam követni. Csendre is vágytam. Tudatlanságom miatt bûnösnek, nagyon bûnösnek éreztem magam.

Vassula, ne aggódj! Minden embernek megvan a saját módja arra, hogy dicsérjen és dicsõítsen engem. Neked ezt az utat 2 adtam. Én és te, te és én. Neked csendben kell engem dicsõítened. Emlékezz, ezt az utasítást már megadtam neked néhány hónapja. 3 Melletted állok.

Olyan közel éreztem magamhoz, mintha valóságosan is meg tudtam volna érinteni Õt. Lelkem megint boldog volt és békés.

Kicsim, nem vagyok-e Jegyesed? Nem vigasztalnálak-e meg, amikor vigasztalásra van szükséged? Jöjj hozzám, és átveszem terhedet, jöjj hozzám és megvigasztallak! Bízzál bennem, leányom! Én vagyok lelki vezetõd, Jegyesed vagyok, én szeretlek a legjobban. Teremtõd vagyok és Istened. Jöjj, vesd magad karjaimba, és érezd melegségemet!

Jézus teljesen megnyugtatta lelkemet, és békét adott nekem.


1 Én, Pió atya, veled vagyok - olaszul.
2 az írást
3 1987. május 31-én
komment
süti beállítások módosítása