Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

“Fiam ideje egybeolvad a ti időtökkel gyermekek, és hamarosan minden egyesül” 20170920

2019. szeptember 19. 17:46 - Andre Lowoa

“Azt fogják mondani, hogy házas voltam. Azt fogják mondani, hogy egyszerűen egy próféta voltam.

Aztán megpróbálják még egyszer bebizonyítani, hogy eretnek voltam. Hogy Istenkáromló voltam. A világnak adott Szavamat most nevetségessé fogják tenni, és aztán elutasítanak Engem.

Ezt két okból teszik. Az első, hogy bemocskolják Istenségemet, és hogy egyszerű emberként mutassanak be Engem. A második, hogy kétséget keltsenek Szerepem felől, mint Messiás.

Mennyire megsértik a Nevemet.

Mennyire összezavarják követőimet.

Ne hallgassatok a hazugságokra!

Ne hallgassátok meg, amikor arról próbálnak meggyőzni benneteket, hogy nem Isten teremtette a világmindenséget.

Mert mindezeknek az eltereléseknek az a célja, hogy meggyengítsék hiteteket, és hogy ellopják lelketeket.

Fogjátok be a fületeket az ilyen gonoszságok hallatára. Csukjátok be a szemeteket a valótlanságok előtt, mivel minden erőfeszítést meg fognak tenni, hogy meggyőzzenek benneteket arról, hogy Én nem a Messiás, az emberiség Üdvözítője és Megváltója voltam.

Mennyire vakok ők.

Milyen keveset tanultak.

Jézusotok”

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/azt-fogjak-mondani-hogy-hazas-voltam-azt-fogjak-mondani-hogy-egyszeruen-egy-profeta-voltam/

“Fiam ideje egybeolvad a ti időtökkel gyermekek, és hamarosan minden egyesül.”

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/isten-az-atya-fiam-ideje-egybeolvad-a-ti-idotokkel-gyermekek-es-hamarosan-minden-egyesul/

“Egy alkalommal Jézus így szólt a néphez:

Kihez hasonlítsam e nemzedék fiait? Kihez is hasonlítanak? Olyanok, mint az utcán tanyázó gyermekek, akik így kiáltoznak egymáshoz:
Furulyáztunk, de nem táncoltatok.
Siránkoztunk, de nem zokogtatok.
Eljött Keresztelő János: kenyeret nem eszik, bort nem iszik. Erre azt mondjátok: „Ördöge van.” Eljött az Emberfia, eszik és iszik. Erre meg azt mondjátok: „Nézd a falánk és borissza embert, a vámosok és a bűnösök barátját!”
Az Isten bölcsességét azonban fiai igazolták.
Ezek az evangélium igéi.
Lk 7,31-35″

komment
süti beállítások módosítása