Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

"Én nem az az Emberfia vagyok, ahogyan azt az emberek elvárnák, hogy legyek. Nem vagyok konvencionális." 20170918

2019. szeptember 17. 17:37 - Andre Lowoa

Új Paradicsom,

 
Második Eljövetel,
Igazság,
hazugság,
üldöztetés,
alázat,
 
"Lesznek majd olyan idők, szeretett követőim, amikor mások, akik azt akarják, hogy Küldetésemet feladjátok, hazugságokat fognak az elmétekbe ültetni.
...
Én a legszegényebbet, a legszelídebbet és a legnagyobb bűnöst szólítottam fel, mert meg kell mutatnom, hogy mindnyájan egyenlők vagytok a Szememben."

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/en-nem-az-az-emberfia-vagyok-ahogyan-azt-az-emberek-elvarnak-hogy-legyek-nem-vagyok-konvencionalis/

"Hiszen egy az Isten, s egy a közvetítő Isten és ember között: az ember Krisztus Jézus, aki váltságul adta magát mindenkiért, és tanúságot tett a meghatározott időben. Ezért kaptam a küldetést, hogy hírnök és apostol legyek – igazat mondok, nem hazudok –, a pogányok tanítója hitre és igazságra. Azt kívánom tehát, hogy a férfiak mindenütt tiszta lélekkel emeljék imára kezüket, ne haragos és viszálykodó érzülettel.
Ez az Isten igéje. 
1Tim 2,1-8"
komment
süti beállítások módosítása