Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Jézus Él! - Akik fényben állnak ...

2018. szeptember 08. 07:21 - Andre Lowoa

Kaptam, küldöm!

 

Kedves Testvérek!

 

Szentségimádáson voltam az este és azt a vezetést kaptam, hogy így ebben a sorrendben tegyem közzé az alábbi győzelmeit Istennek.

 

Hallgatható erőteljes védelmi ima - amely segítségével védelmet kérhetünk magunkra. A Szentsebek Rózsafüzér által (hallgatható - de itt olvasható) a lelki sebeinkre kérhetünk gyógyulást és védelmet!

Mindezt azzal. a javaslattal, hogy Ti is ebben a sorrendben olvassátok, hallgassátok és akkor egy konkrét egymásra épülő képzésben részesültök:

 

Akik fényben állnak c. kis könyv a Szent Angyalokról

Mihály arkangyal (7) kardcsapása.

Jelenések könyve 19

 

Katona István atya Sáregresi nyári lelkigyakorlata:

Érdemes sorban hallgatni. A fentiekhez ill. a lenti Mijo Barada Térségek szabadítása c.

lelkigyakorlatához szorosan kapcsolódnak a 4 es és 5 ös (a vastagítással kiemeltek):

http://emmausz.hu/mellekletek/audio/saregres17/170712tan1.mp3

http://emmausz.hu/mellekletek/audio/saregres17/170712tan2.mp3

http://emmausz.hu/mellekletek/audio/saregres17/170713tan3.mp3

http://emmausz.hu/mellekletek/audio/saregres17/170713tan4.mp3

http://emmausz.hu/mellekletek/audio/saregres17/170714tan5.mp3

http://emmausz.hu/mellekletek/audio/saregres17/170714tan6.mp3

http://emmausz.hu/mellekletek/audio/saregres17/170708szmkonnyeiki.mp3 - Pásztó

 

Mijo Barada Térségek szabadítása c. lelkigyakorlat: http://eleyson.hu/audio/mijo-barada/Mariabesnyo%202016/

Egy fura dolog történt amikor a sok hang fájlból - egy program segítségével összefűztem - egy hanganyaggá a napi - délelőtti, délutáni előadásokat, hogy könnyen lehessen letölteni hallgatni.

A 2 es és a 6 os hanganyagokat nagyon torzan mély öblös hangra vagy teljes süvítésre 'tudta' konvertálni a program időnként szakaszossággal (csak a 2 és a 6 ost -!-) Imádkoztam és vezetést kaptam, hogy manuálisan rakjam össze hangszerkesztővel. Szabadító imát mondtam és nagy nehezen sikerült. Kb. így is fél órát kínlódtam ami 1 -2 perces munka szokott lenni ... Egyszerűen nem "akart" engedelmeskedni a gép... Soha ilyet nem csinált. De végre sikerült. Viszont másnap a viszonylag új laptop total elromlott nem lehetett bekapcsolni ... A kezdeti torz használhatatlan hanganyagból feltettem egy 1 perces mintát: http://eleyson.hu/audio/mijo-barada/Mariabesnyo%202016/huha-06-%20Mijo%20Barada-B1-Teruleti.mp3

Amint meghallgattam a lelkigyakorlatot, kiderült, hogy a 2-es és a különösen a 6-os arról szólnak, hogy leleplezik a gyerek-gyilkos sötét démonokat amelyek a területeket uralják további tragédiákat okozva.

Mijo Barada Családfagyógyító c. lelkigyakorlata: http://eleyson.hu/audio/mijo-barada/Mariabesnyo%202017/ kapcsolódik a Térségek c. lelkigyakorlathoz

 

Erdélyi utunk nagyon nehézre sikerült nekem, nagy fájdalmakat, nehézségeket éltem át a szülőfalum meglátogatása közepette ... Egyik éjszaka volt egy erőteljes álmom:

Egy szép nagy templomban riadalmat okozott, hogy valami áttöri a vastag falakat. Rendszerint nem lehetett tudni, hogy ezt bűnöző emberek teszik vagy más erő ... Erik atyát láttam - aki Csíksomlyón a templomigazgató, hogy annyit tudnak megállapítani, hogy 40x70 cm es réseket ütnek a templom vastag falain pajzsszerü fegyverrel egyre fokozódó riadalmat okozva a hívők között ... Én is ott voltam épp és egyszer csak a szentély előtt találtam magamat amikor a szentély felől egy hatalmas robotszerű "gépember" termett előttem. Olyan hatalmas volt, hogy betöltötte a templom magasságát 15-20 méter magas lehetett és el akart taposni .... és teljesen fölém tornyosult ... Nekem időm sem volt megijedni olyan gyorsan történt .... Nem tudom hogyan de egyszer csak kezembe volt ez a Szent Mihály ima és elkezdtem mondani, és amikor a végére értem ez a nagy szörny kis összelapított, összetaposott kis konzerv doboz vakarcsra zsugorodott és semmi bántódásom nem esett. A következő kép az volt, hogy Cshe Péter Mihály atyának megyek mondani, hogy ez az ima milyen hatásos, hogy mekkora ereje van ... Itt az álom véget ért ... Emlékeztem, hogy ez az ima megvan nekem jó régen kiszerkesztve, és nemrégen Péter atya facebookon hívta fel rá a figyelmet amint éjszaka a plébániáján nem tudott aludni és ebbe "botlott" amint kutatgatott. Tehát, hogy használjam és most itt számotokra is közzé teszem néhány más ima kíséretében így Szent Mihály hónap első napjára a "fegyvereimet" tovább adom megszaporításra:

Szent Mihály rózsafüzér

Exorcizmus híveknek

Nagy erejű - területi - ördögűző ima

Itt még több ima pl. az un Szentóra amelyben a Szent Angyalok litániája is benne van a végén amely nagyon erőteljes: http://eleyson.hu/manreza/imadoc/ - Védelmi ima 1 és Védelmi ima 2

A Rózsafüzért szívvel imádkozva lánc amely megkötözi a démonokat ...

Mindenképp szentgyónás a legjobb védelmi eszköz, és szükséges a védelmi ima, mert ezzel a fajzattal és bandájával van dolgunk ...

 

Szűz Mária Kis Boldogasszony születésének ünnepére:

 
 

 

Szent Mihály arkangyal üzenete:

"Az Atyának és a Magasságbelinek gyermeke, a Jegyesnek jegyese, a Szentlélek kertje, a Szentháromság gyümölcse!
Tudod-e mit jelent "az Úr félelme"? Mindannak gyűlöletét jelenti, ami gonoszság és ami ellentétben áll Istennel.
Isten jóságos, szelíd, gyengéd, irgalmas, szeretetteljes és Ő az Igazság.
Félje ezért lelked az Istent és engedd Istennek, hogy tökéletesítsen! Az Isten félelme a bölcsesség kezdete, és a bölcsességet csak az egyszerű gyermekek kapják, mert övék a mennyek országa. 1
Amíg meg nem változtatjátok szíveteket és rosszindulatúak maradtok, addig nem mehettek be Isten országába. Ó... nem hallottátok, hogy megteremtésetek idején miként sírt örömkönnyeket háromszorosan Szent, mindenek felett diadalmaskodó Teremtőnk? Igen, a Magasságbeli, a hatalmas, az élő Isten, akinek életeteket köszönhetitek, aki benneteket megteremtett, nem más, mint az az Isten, akivel szembefordult ma a világ.
Miképpen hiheti bárki, hogy megmenekül Isten igazságosságától? Isten szeme őrködik mindenen mindörökre.
A tenger homokszemeinél is több a Szentsége ellen elkövetett bűn és megbántás. Még meddig kell néznie, hogy megszentségtelenítik képmását? Mennyi ideig tudja fenntartani magát az ember a semmiből? A hűséges Szeretetet visszautasítani annyi, mint az Életet visszautasítani. Pedig Isten, akiről ők megfeledkeztek, sohasem feledkezik meg róluk.
Irgalomért könyörgök számotokra, különösen azok számára, akiknek közületek a legkeményebb a szíve. Meg kell menteni a gyengét és a szükséget szenvedőt az ördög karmaiból, aki Isten népét bűnre csábítja.
Jöjjetek hát! Újítsátok meg imáitokat hozzám, és közbe fogok lépni. Jöjjetek, őszintén igyekezzetek megmenteni Isten gyermekeit! Jöjjetek és imádkozzatok! Figyelmeztetlek titeket, de vannak, akik nem akarnak figyelni.
Kérjétek közbenjárásomat, és meg foglak védeni a gonosz lélektől és háza népétől.
Miképpen a menny Isten csodáit dicséri, dicsérjétek ti is szüntelenül a Magasságbelit, a ti Teremtőtöket, mert ki hasonlítható a mennyben a Mindenhatóhoz? Az Isten fiai közül ki vetélkedhet Vele?
Trónja, mely a Naphoz hasonló, így kiált felém: "Igazságosság!" Amit a Szent Isten mondott, meg fog valósulni, és tűz által érkezik az igazságosság.
Ám, akiknek szíve tetszett Istennek, akik így kiáltottak Hozzá: "Te vagy az én Atyám, az én Istenem, megmenekülésem Sziklája!", Isten elsőszülötteivé válnak, és nem fognak félni azon a napon, amikor Ő tűz által jön el.
Jahvénak az a szándéka, hogy hamarosan keresztül halad közöttetek.
Halljam hát forró imátokat!
Kérdezzétek meg magatoktól: "Mit fog jelenteni számomra az Úr napja?" Aki rosszat forral, saját romlását idézi elő. Ezért mondom nektek: Jöjjetek, és vessétek el a béke és a kiengesztelődés magjait, hogy ízletes legyen gyümölcsötök a Mindenható számára, és a menny lesz a ti jutalmatok."

Szent Mihály, Isten arkangyala

 

Szent Mihály arkangyal által adott nagy erejű ördögűző ima amelyet

2011. 09. 29 én adott egy TetsVéren keresztül akit egyelőre még nem ismerünk ...

 

 
Szűz Mária a Béke Királynőjének üzenete (Medjugorje, 2017. szeptember 2-án):
 
"Drága gyermekek! Ki tudna nálam jobban szólni Fiam szeretetéről és fájdalmáról?! Vele éltem, vele szenvedtem. Földi életemben megtapasztaltam a fájdalmat, mert édesanya voltam. Fiam szerette a Mennyei Atya, az igaz Isten gondolatait és műveit. És ahogyan mondta nekem, azért jött, hogy megváltson benneteket. Én elrejtettem saját fájdalmamat a szeretet által, de nektek gyermekeim, számos kérdésetek van. Nem értitek a szenvedést. Nem értitek, hogy Isten szeretetén keresztül kell elfogadnotok és elviselnetek a fájdalmakat. Minden emberi lény kisebb vagy nagyobb mértékben meg fogja tapasztalni azt. De lelki békével és a kegyelem állapotában van remény. Ez az én Fiam, Isten, Istentől született. Szavai az örök élet magvai. A jó lelkekben elvetve bőséges termést hoz. Fiam szenvedett, mert magára vette bűneiteket. Ezért ti, gyermekeim, szeretetem apostolai, ti, akik szenvedtek, tudjátok, hogy fájdalmaitok fénnyé és dicsőséggé fognak válni. Gyermekeim, míg fájdalmakat éltek át, míg szenvedtek, a menny belép hozzátok, és ti egy kis mennyet és sok reményt ajándékoztok a körülöttetek élők számára. Köszönöm nektek."
 
 
(a fenti linkre kattintva letölthető a könyv)
 
Emiliano Tardiff atya
 

Volt egy álmom egy éjszaka: mindenütt Isten megjelenését lehetett tapasztalni olyan mennyiségben és változatos formában, hogy csak kapkodtuk a fejünket. Volt, hogy ősrégi ikonként, volt, hogy csillagok mozgásában az égbolton, volt, hogy egy ikon kivetítődött egy templom falára és mozgott. Olyan öröm ujjongásban voltunk akik ezt láttuk, hogy nem tudtunk betelni. Nagy biztonságot élhettünk meg. Szikrája sem volt a reménytelenségnek, félelemnek ... Igaz sokan akik nem Ismerték Istent nem értették, csak csodálkoztak, hogy minek örülnek annyira jó néhányan ... Jó néhányan azért örültek annyira, mert bensőjükben ezzel párhuzamosan mély örömöt éltek meg amely Isten jelenléte volt az emberekben és az emberek között.

 

Midőn leszállottál a halálhoz, halhatatlan élet, akkor megtörted a poklot istenséged fényével; s midőn a holtakat is a mélységből feltámasztottad, minden mennyei erők örvendezve kiálták:

Életadó Krisztus Istenünk, dicsőség néked! * Életadó Krisztus Istenünk, dicsőség néked! * Életadó Krisztus Istenünk, dicsőség néked!

Ó, bűn nélkül fogantatott Szeplőtelen Szűz Mária könyörögj érettünk kik Hozzád menekülünk!
Jöjj Szentlélek, jöjj a T e Szeretett Jegyesed Szűz Mária Szeplőtelen Szívének hathatós közbenjárása által!
Szent József , Te igaz férfi, imádkozzál érettünk!
 

Szeretettel a Szeretetért!

 
Eleyson szolgálat - Attila
komment
süti beállítások módosítása